Kveldskos

Kveldsmaten er akkurat fortært med et stort smil om munnen. Jeg har egentlig alltid vært fan av kveldsmat… Nå for tida er det en boks CottageCheese som gjelder, med litt bær på toppen.

Jeg elsker ost. Jeg er veldig glad i bær. Konklusjon: GODT!

 

I dag ble det CC med FUN light Granateple og litt vaniljeessens, med varme jordbær (hvem har tålmodighet til å vente på at de tiner av seg selv…) med sukrin og romessens.

Så blir det spennende å se da, om jeg skal fortsette på samme diettplan i uken som kommer. Jeg er veldig spent på veiing og måling i morgen tidlig, for jeg har ikke cheata så mye som en peanøtt siden jeg starta forrige onsdag. Jeg er faktisk veldig imponert over meg selv – jeg tror det forteller mest om hvor sterk motivasjonen er.

Selvfølgelig hadde det vært koselig å drikke litt vin sammen med Stine i helgen, men jeg minner meg selv stadig på mitt nye motto:

«SUKSESS SMAKER BEDRE ENN SJOKOLADE»

…hvor sjokolade er en samlebetegnelse på alt som er godt. Det passet liksom så bra fordi det startet på S. Jeg spiser jo litt sjokolade hver dag i form av sjokoladegrøt, så jeg klageR ikke. Men jeg tror du skjønner hva jeg mener.

3 thoughts on “Kveldskos

Legg igjen en kommentar

