Jeg elsker oransje!

Mhmmm – you heard me!

Men det er ikke fargen jeg snakker om… Det er de oransje gruppetimene i ELIXIA : Trinn & Koreografi. Nå i høst har jeg en Step (40) hver torsdag, da hun som har hatt timen tidligere ligger på en strand og soler seg hele høsten (neida, hun studerer og jobber – i Mexico!).

Nå har jeg ikke hatt oransje step på over 2 år, det vil si jeg har jo vært vikar, men det er så GØY å ha en sånn time igjen! Jeg bare koser meg, jeg. Kan liksom danse litt:) Timen erstattes av ELIXIA Dancetour i oktober/noveber, og da skal det i alle fall danses! Skal på kurs i Oslo nå på lørdag, og jeg gleeeder meg! Må vel investere i nettingstrømper og et korsett også nå da… Under DirtyDancing på Dancetouren i fjor brukte jeg rosa paljetthotpants – jeg synes det er utrolig morsomt å gjøre litt ekstra på sånne specialevents:)

Musikken jeg har brukt på Step’en nå bestilte jeg fra Australia på http://www.traxmusic.com.au/, og jeg er så fornøyd. Ofte er det en og annen sang som krasjer en beatmix fullstendig, men denne her synes jeg bare er fin!

Step Elite 30

De selger forresten rosa mikrofonbelter igjen da det snart er oktober og Rosa Sløyfe-kampanje. Jeg kjøpte (selvfølgelig) et i fjor! Det er uten bling, men jeg har et svart et nå som blinger like bra som disse.

Pink Ribbon day

One thought on “Jeg elsker oransje!

Legg igjen en kommentar

