Støl i halsen = treningskulk!

Jeg skulka dagens trenings økt, fordi jeg var så sinnssykt støl i halsen da jeg våkna. Jeg hadde egentlig planlagt en litt lengre joggetur, men hvordan i alle dager skulle jeg klart å jogge når jeg var så støl i halsen? Det tar på å danse!

Jeg var støl i halsen ja, men det var selvfølgelig ikke derfor jeg skulka trening. Det var fordi jeg tenkte at jeg skulle la kroppen få hvile litt, for selv om hodet våkna av seg selv etter ca 8 timers søvn, fortsatte kroppen med å sove noen timer til. Så da bestemte jeg meg rett og slett for å ta treningsfri:) Og jeg angrer ikke et sekund! Når var sist gang jeg hadde en treningsfri dag? Jeg husker ikke… Jeg tror det er mange uker siden.

Så det ble en sen frokost og film i sofaen. Hvilken film? Burlesque så klart! Må jo gjøre litt research til outfit før jeg skal kjøre timen i oktober, haha:) Korsett, nettingstrømper og hotpants. Jejejeee! Blir shopping snart da…

Jeg og Stine gikk en tur fra Sagene og ned til Grünerløkka langs Akerselva i ettermiddag, og den var diger! Det var ikke akkurat strålende høstsol i hovedstaden i dag, men det var uansett godt å strekke litt på bena. Til min store glede var beina superlette og fulle av energi, så nå gleder jeg meg bare til en løpetur i morgen formiddag. Begynner sent på jobb, så det får bli tidsfordrivet mellom frokosten og lunsjen!
Resten av neste ukes treningsplan får du i morgen tidlig! Nå er det på tide å finne senga…
3 thoughts on “Støl i halsen = treningskulk!

  1. Hvordan fungerer det å være støl i halsen? Jeg klarer ikke helt å se det for meg. Er det som å ha vondt i halsen (når man er forkjølt), eller er det gangsperra som er forskjøvet helt opp til halsen?
    God ny treningsuke til deg (for nå er klokka blitt mandag) 😀

      • Oransj time – jeg? Hmm, jeg har verdens dårligste koordinasjon da. Men kanskje jeg burde gjøre det, fordi jeg har en tendens til å ta til meg utfordringene du gir meg 😉

Legg igjen en kommentar

