Hopp i havet!

Jeg er egentlig veldig glad i fisk, så at jeg kan spise mye av det på diett passer meg intet mindre enn perfekt. Det er mange som sier at jeg ikke bør spise så mye av det nå fordi jeg kommer til å bli lei i torskeperioden. Men den torskeperioden er et stykke unna per dags dato, så det tar jeg med knusende ro. Folk slutter jo ikke å spise sjokolade i frykt for å bli lei av det heller akkurat!

Nå er det litt sånn at jeg gjerne spiser omtrent det samme to ganger i løpet av en dag for enkelhets skyld, sånn at når jeg velger sei som proteinkilde en dag, og i tillegg har et laksemåltid på kveldden… Ja, da blir det fisk 3 ganger i løpet av en dag. Det blir spennende å se hvor gammel jeg blir, når man kan forlenge livet av å spise fisk 2 ganger i uka!

Men selv om man spiser «det samme», så kan det smake ganske forskjellig!

Til lunsj i dag ble det karrisei med ris og salat av agurk, tomat og rødløk. Til middag blir det sitronpeppersei med ris og rosenkål. Og til slutt blir det laks med SantaMaria Seafood&Fish-krydder og spinat. 

La alle filetene på en stekeplate og smalt inn i ovnen på sånn der 200°. Jeg pleier å bruke steketermometer på alt av kjøtt og fisk jeg putter inn der, for da blir det alltid bra.

Løpeturen i dag gikk kjempebra, følte jeg holdt greit tempo i forhold til den lave pulsen. Friske fine bein og generelt god form kjentes det ut som. Den nye genseren var også helt perfekt, så det var virkelig ikke bortkastede penger!

Da er jeg klar for en ny arbeidsuke:)

7 thoughts on “Hopp i havet!

  1. Hei Kristine 🙂

    Jobber som instruktør på ELIXIA Asker…..men trener stort sett over alt i nærmiljøet. Både Asker, Billingstad og Sandvika, men også Oslo sentrene innimellom. Du jobber i Tr.heim så jeg 🙂

    Cathrine

Legg igjen en kommentar

