Ready to run!

 

Startnummeret er henta, og nå er det bare en lørdagskveld igjen før den store dagen er her og jeg skal løpe min første halvmaraton. Jeg tok toget ned til Oslo, rakk å se ikke mindre enn 3 filmer samt ta igjen litt tapt søvn… Nå er jeg hos Stine, og sammen med henne og Lene og Marianne skal jeg tilbringe lørdagskvelden på Latter:) Burde helt sikkert ligget på sofaen, men jeg tar heller turen ut i de skoene med størst sjanse for overtråkk og koser meg litt. Løp en liten tur i stad og bena føltes lette som fjær – lover godt for morgendagen! Er i tillegg så mett at jeg føler magen er i ferd med å sprekke, så jeg tror nok at alle de ekstra karbohydratene har fylt opp det som fylles kan. Blodårene lå omtrent utenpå huden etter den ekstra risporsjonen…

Jaja! Jeg starter kl 13:39 i morgen, og er lykkelig om jeg er i mål før klokka passerer 15:39. Så, om noen i Oslo vil heie på meg så er det lov… Jeg gleder meg i alle fall bigtime!

Ønsker dere en nydelig lørdagskveld;)

 

 

5 thoughts on “Ready to run!

  1. Lykke til. Jeg har trua på at dette kommer til å gå kjempebra, for du er nok ikke den som gir deg når du først har bestemt det for noe 🙂

Legg igjen en kommentar

