Nytt mål i sikte!

Nå har jeg gjennomført halvmaraton, og da er det et nytt mål som ligger å lurer i det fjerne… Det har jo ligget der en liten stund, men jeg gleder meg til å kunne sette fullt fokus på det nå fremover.

Som Sondre sier: «Når du har nådd et mål må du sette deg et nytt mål med en gang! Man kan aldri være fornøyd, for da kommer man seg ikke videre».

Om 202 dager fra nå er planen min å stå på scenen under Sandefjord Open, og om 208 dager er det Oslo Grand Prix på Sentrum Scene. Nå gleder jeg meg til flere og bedre styrketreningsøkter, og forhåpentligvis enda mer framgang i tillegg til å se at flere og flere detaljer på kroppen dukker opp under huden:) Det er noe som lurer under der… Spennende!

Disse jentene har vært en kjempemotivasjon for å ta valget om å satse. De fikk gode resultater under Stavanger Open i helgen, og jeg gleder meg bare mer og mer til å se dem live under årets NM i Oslo neste lørdag.

Ukens treningsplan… Kommer! Jeg venter på en tilbakemelding fra coachen angående styrketreningen, så noen små justeringer fra den foreløpige planen blir det sikkert. Så tror jeg kanskje at det er en liten spisedag i sikte… Det lover godt for lørdagskveldens planer:)

6 thoughts on “Nytt mål i sikte!

Legg igjen en kommentar

