Svinaktig godt!

Dagens lunsj var perfekt. Jeg ville ikke trukket fra noe, og jeg ville ikke lagt til noe ekstra. Jeg synes det er ganske greit å holde seg til diettplanen, men noen ganger tenker jeg jo at «det hadde vært godt med litt revet ost på toppen» eller «det hadde sikkert vært digg å røre inn litt yoghurt». Men så er jeg flink da, og lar vær. Men lunsjen i dag? Veldig enkel, veldig plain, og veldigveldigveldig god!


strimlet svinekjøtt stekt med salt, pepper og estragon
– kokt søtpotet most med hvitløk, salt og pepper
– rosenkål

Nå skal jeg snart dra på jobb, og dagens matpakke er klar:

Tunfisksalat

tunfisk, kikerter, tomat, agurk, spinat, løk, chili (med frø!), presset lime og tacosaus.

Kan spises rett fra matboksen uten noe forberedelser i det hele tatt! Men jeg bruker alltid å legge maten over på et fat når jeg har muligheten jeg da…

Siden jeg jobber sent får laksen også bli med i sekken, sammen med en boks spinat. Har vært mye laks de siste dagene på grunn av lite styrketrening, så nå gleder jeg meg til neste gang jeg kan spise riskaker med «nugatti»!
2 thoughts on “Svinaktig godt!

  1. Tilbaketråkk: Powernap i ordets rette forstand | Miss Mowmow

Legg igjen en kommentar

