Spis fisk, så blir du frisk!

I dag har jeg vært litt syk. Men nå er jeg frisk igjen. Jeg har aldri tid til å være syk over så veldig lang tid, så derfor forter jeg meg å være det noen timer der jeg har litt pause.


Lunsjen ble ovnsbakt sei krydret med salt, pepper, paprika og karri, med søtpotet, purreløk, løk, paprika og hvitløk surret sammen i panna som tilbehør.

Spiser du fisk, så blir du frisk!

 

Det er vel kanskje ikke helt sant, men jeg føler meg i alle fall mye bedre etter litt mat og en time i horisontal stilling på sofaen. Bra nok til å gjøre en god jobb i hele kveld i alle fall! Torsdag betyr fruktfest på grunn av gruppetimene, morsomt hvordan et lite eple kan være dagens høydepunkt…

Middagen blir en chiliwok med scampi, paprika, sukkererter og rødløk med litt ris til. Jeg tror kaaanskje jeg har sagt det før – men jeg elsker scampi! Jeg synes de som er grå (ukokt) når du kjøper de er best faktisk. Bruker ikke veldig lang tid på å tine, trekker til seg smakstilsetninger bedre og blir mye freshere etter at de stekes. Hot tips!

 

1 tanke på “Spis fisk, så blir du frisk!

  1. Fisk ❤ Hvis jeg hadde kunnet, tror jeg at jeg kunne spist fisk hver dag. Eller, det gjør jeg jo; makrell i tomat på knekkebrødet 😀
    Scampi er kjempegodt da!

Legg igjen en kommentar