A great cup of coffee <3

Jeg er litt fortvilt – jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å sovne om kvelden. I går lå jeg igjen våken i et par timer, uten at Ole Lukkøye så mye som antydet å være i nærheten. Lurer på om han er noe særlig til kjekk mann forresten? Å ikke sovne selv om jeg er trøtt gjør meg litt stressa, og det gjør jo ikke saken noe bedre! Det verste er når kroppen kjennes helt hul innvendig, og det føles som om hjertet ligger inni hodet og dunker. Saken blir ikke så veldig mye bedre av at jeg våkner midt på natta, leeenge før jeg i det hele tatt trenger å tenke på og stå opp. Det er jo til og med lørdag! Det endte med at jeg ble liggende å lese litt i en skolebok, i kapittelet om enzymer. Har det K-L-I-K-K-A for meg eller? Jeg tror ikke jeg gadd å lese hele det før eksamen en gang…

Men lørdag er ingen hviledag – så når klokka tillot det sto jeg bare opp. Jeg jobber meg akkurat nå gjennom en stor kaffekopp med julekryddermix (fikk skikkelig vinterstemning og snølengsel i stad da jeg lå og leste, kanskje litt fordi Ida skrev om julestemning i går?), og skal straks legge i vei på en aldri så liten runde morgencardio!

Våknet også en veldig hyggelig mail fra Gunnar, så motivasjonen akkurat nå er det ingen ting å si på – selv om jeg kanskje kunne ønsket meg å sove litt lenger.

Men hey – det er bare å komme seg ut! For når jeg kommer tilbake er det proteinpannekaker med brunost som venter. Oioioi… ♥♥♥

4 thoughts on “A great cup of coffee <3

  1. Hvis jeg ikke får sovne bruker det ofte å hjelpe med yogapusting. Teller fire inn og åtte ut. Og så tenker jeg på hver kroppsdel som blir avslappet. Det blir slik som de siste minuttene av yoga/fitness fusion-timene. Du kan jo prøve det…
    Men av og til hjelper ingenting, da er det bare å ligge der…

Legg igjen en kommentar

