Treningsuka som gikk…

Litt lavere treningsmengde enn det har vært de siste ukene, og det tror jeg har vært godt til en sliten kropp. De øktene jeg har hatt har vært gode, så sånn sett er jeg fornøyd. Neste uke skal jeg prøve å øke litt på cardioen igjen, i tillegg til at det blir 4 styrkeøkter. Gleder meg veldig til nytt program kjenner jeg, og jeg er spent på hvordan utviklingen blir på chinsene! Målet er 12 før jul:)

Her er et lite bildedryss fra treninga i går…

 

Treningsplan for neste uke legges ut i morgen tidlig. Stay tuned;)

7 thoughts on “Treningsuka som gikk…

Legg igjen en kommentar

