A girl’s gotta do what a girl’s gotta do…

Endelig en natt hvor jeg har sovet godt og lenge! Faktisk så godt og så lenge at jeg hadde mest lyst til å sove enda lenger og enda bedre, bare for å ta igjen for alle de dårlige nettene i forrige uke…

Men det går jo ikke! Man skal riktig nok gi kroppen tilstrekkelig med hvile for å oppnå optimale resutlater, men jeg hadde jo i grunnen sovet lenge nok. OK OK OK – jeg innrømmer at jeg drøyde 20 minutter før jeg sto opp, drakk en kopp kaffe og kom meg ut. Graderstokken viste fantastiske 3,8 grader da jeg var på vei ut gjennom døra, så i dag ble det superundertøy og fleece, pannebånd og hansker.

Men selv om det er kald luft og jeg må kle på meg litt ekstra, så var turen i dag veldig fin. Det begynte så vidt å lysne da jeg kom meg ut av døra, og i løpet av den halvannen timen jeg var ute hadde jeg fått med meg soloppgangen og hele pakka. Det kaller jeg en bra start på uka! Når jeg i tillegg kommer hjem til havregrøt og en kopp te må jeg si livet føles ganske bra:)

Jeg vet at det blir mørkere og mørkere om morgenen etter hvert som dagene går. Jeg vet også at sannsynligheten for at det snart er et minustegn foran gradtallet på termometeret før jeg skal ut av døra om morgenen også er stor. Men hva gjør vel det? Resultater kommer ikke gratis – de må jobbes for!

A girl’s gotta do what a girl’s gotta do…

Og akkurat nå så er det å komme seg på nettopp jobben!

2 thoughts on “A girl’s gotta do what a girl’s gotta do…

  1. Det er litt deilig at det er kaldt om morran også. For foreløpig blir det varmere utover dagen, og da gjør den friske lufta bare godt.

  2. Ja, herregud, det var kaldt i Trondheim i dag morges! Jeg tok på meg altfor lite klær da jag skulle ut. Den feilen skal jeg ikke gjøre igjen! Nå er det på med lag på lag 😉 Men været er nydelig. Så fin høsten er ❤

    Ha en fin dag, da!

Legg igjen en kommentar

