Ukens treningsplan

Endelig i gang på ordentlig! Nytt styrkeprogram og en morsom ny gruppetime denne uka: Burlesque, som er en DanceAerobic – ikke for vanskelig og med SÅ mye kul musikk! Jeg skal snike meg med på timen på Teglgården i morra, før jeg selv skal kjøre timen på Lade på torsdag. Ellers er det bare å gi gass på cardioen generelt, for selv om jeg har fått gode resultater på kort tid går det ikke an å ligge på latsiden. Jeg skal også prøve å gå mer til og fra jobb, det tar ca 30 minutter hver vei – for ALT man gjør teller! Silje Mariela har nettopp skrevet litt om dette og det innlegget kan du lese her. Så lørdagens – kall det gjerne utskeielser for min del – teller også med, og den sitter fortsatt godt i kroppen i form vann. Det var riktignok etter 3,5 uke på diett uten en eneste sprekk, og jeg er ikke på jentekveld med tapas og sjokoladefontene så veldig ofte…. Så dårlig samvittighet? No way:)

God treningsuke alle sammen!

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

