Når lykken er en boks med CottageCheese!

Tenk gjerne at jeg er gal. Men helt seriøst. Etter mongolange dager på jobb, eller hva som helst egentlig, så er det så fint å vite at hjemme i kjøleskapet venter en boks med CottageCheese, at det i fryseren ligger forskjellige typer bær, at det på kjøkkenbenken står FunLight, og at krydderskuffa er full av spennende smaker… Og at alt dette sammen, i en eller annen kombinasjon, er noe jeg alltid har lyst på! Jordbær og appelsinsaft er en sikker vinner nå om dagen…

Jeg sov utrolig godt i natt, men jeg kunne nok lett sovet enda et par timer. Startet den 12 timer lange dagen med en time trening, noe som var litt hardt etter en tøff styrkeøkt i går kveld. Jeg var så trøtt og sliten da jeg satt nede hos frisøren etterpå at jeg ikke visste helt hva jeg skulle ta meg til. Jeg kunne lagt meg rett ned på gulvet og sovet tror jeg… Men etter en kopp kruttkaffe ble alt så mye bedre, og resten av dagen gikk som en lek:)

Det «gamle» håret… Veldig mørkt i bunnen, og litt av et prosjekt å endre på! Her venter avfarging, farging, striping og mini-color…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etter runde 2 i frisørstolen i dag ville rødfargen endelig feste seg! Fornøyd med resultatet:) Blir gøy å jobbe videre med disse fargene!

 

 

Nå skal jeg straks krype under dyna… Må opp alt for tidlig for å lage litt mat og pakke før jobb og påfølgende Oslo-tur som inkluderer publikumsdebut på et kroppsbyggerstevne! Og så skal jeg besøke fantastiske Silje, det blir nok det beste av alt!!

4 thoughts on “Når lykken er en boks med CottageCheese!

  1. Ikke misunnelig på deg som skal til Oslo på NM i det heeeeele tatt 😉
    Hehe, kos deg masse! Du kommer nok til å få ei fantastisk helg 🙂

Legg igjen en kommentar

