I love Oslo

Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg elsker Oslo om høsten. Det er noe jeg ikke klarer å sette fingeren på, noe udefinerbart, men jeg får alltid en litt spesiell følelse av å være der når vi beveger oss i retning vinter. Jaja:)

Ankom hovedstaden fredag ettermiddag, og etter å ha handlet mat for helgen dro jeg opp til Silje. Satte fra meg baggasjen og spiste litt før vi dro på bursdagsfest. På en fredag… Gratulerer med dagen til MEG – som ikke så mye som smakte på hverken cupcakes eller sjokolade eller potetgull. Jeg spiste riktignok et par agurkstaver, men de 5 kaloriene tror jeg fatisk at jeg kan leve med. Dum som jeg var drakk jeg et par sukkerfrie redbull – noe som ødela nattesøvnen fullstendig! Sovnet vel rundt kl 2, og kl halv 7 gadd jeg ikke prøve mer så da tok jeg turen ut – en runde morgencardio i Vigelandsparken!

Da jeg gikk ut var det egentlig ganske mørkt ute. Ikke så veldig trivelig egentlig, og helt sinnssykt trøtt. Sånn form er kanskje det verste jeg vet, men jeg tror faktisk den turen reddet resten av dagen!

 

For mens jeg var ute var det ikke bare Oslo som våkna. Jeg våkna jeg også! Så da var det bare å få seg en dusj og litt havregrøt før jeg tok turen til Oslo Konserthus og NM i Fitness og Bodybuilding. Det kan du se bilder fra i forrige innlegg:)

I dag droppet jeg fint cardiorunden til fordel for litt søvn. Det trengtes… Og det var en god prioritering, for jeg fikk til en god økt på beina på ELIXIA Colosseum før jeg satte kursen hjemover. Jeg var på vei inn i drømmeland før vi kjørte ut på rullebanen, og sov fint hele veien hjem til Trondheim! Kanskje har det noe med at jeg sliter meg såpass ut på trening også? Kjører mange flere reps enn hva jeg har gjort tidligere, og blir sliten på en helt annen måte. Øvelsene er jeg vant med, men de kjennes litt annerledes ut. Spent på om det kommer noen fine resultater ut av endringene! Det var lett å motivere seg til å klemme ut noen ekstra reps i dag da, det var bare å se for meg at jeg selv sto på scenen det, så det er bare å jobbe!!e en lang dag mellom benkeradene i konsertsalen, så etter å ha vært der i 12 timer takket jeg og Silje for oss og dro hjem til henne der mannen hennes ventet med hjemmelaget pizza. Herregud så godt!!!

Håper på en god natts søvn i natt, etter å ha lest søvnrådene som sto i en av tabloidene i dag. Jeg har ikke drukket noe særlig i kveld sånn at jeg slipper å våkne fordi jeg må på do, jeg har ikke trent sent, det er kaldt på soverommet, jeg skal ikke se på klokka hvis jeg våkner i natt, eller hvis jeg ikke sovner med en gang. Men det tror jeg at jeg får. For jeg er trøtt. Og det er når man er trøtt man skal legge seg!

2 thoughts on “I love Oslo

  1. Oslo er en flott by, men ærlig talt så savner jeg storbyfølelse når jeg er der. Mangler litt av suset i en storby. Litt mer variasjon i butikker osv.

Legg igjen en kommentar

