ENDELIG – Hello G.I. Jane ^^

I sommer en gang satte jeg meg som et lite mål at jeg skulle lære meg push-ups på en arm. Oppi mange andre målsettinger av litt større kaliber, som for eksempel halvmaraton og bodyfitnessdebut til våren, og nå sist det der med pull-upsene, så har det kommet litt i skyggen. Jeg vil faktisk gå så lagt som å si at jeg egentlig hadde glemt det litt bort.

Første gangen jeg så filmen om G.I. Jane med Demi Moore i hovedrollen var jeg selv i militæret, og syntes scenene der hun trener alene var helt sinnssykt rå. Push-ups på en arm liksom. Det var, der og da, helt umenneskelig bra til dame å være. Umenneskelig? Hahaha, ikke nå lenger.

For etter en sykt bra økt i dag, med HIPP HURRA 6 PULL-UPS, fikk jeg spørsmålet om jeg greide push-ups på en arm nå. Uuups. Men så måtte jeg prøve da. Og det var lett. LETT! Say hello to G.I. Jane. JA – jeg er veldig fornøyd med økta i dag. Mihihiii:)

Men tror dere jeg hadde batteri i kamera da jeg skulle filme da? Nehei. Så det får bli en annen gang. Har jo ikke laget noen filmer til denne bloggen enda heller, så det er kanskje på tide snart?

Imens kan du se på G.I. Jane 😀

2 thoughts on “ENDELIG – Hello G.I. Jane ^^

Legg igjen en kommentar

