Her går det unna…

Tirsdag allerede?

Jeg bare lurer på hvordan man kan ha en familie jeg. Eller en hund. Eller i det hele tatt noen andre å passe på enn bare seg selv. Det har jeg glemt hvordan er…

Når har folk tid til å gjøre sånne ting som å lakke neglene? Eller ta solarium?

«Du kan jo drite i å blogge». Jo da. Men jeg tror ikke jeg hadde satt meg ned og lakket neglene i stedet…

Nok en natt med en våken time sånn ca midt i den ellers så fantastiske nattesøvnen. En «tom» kropp med et hjerte som lager ekko, og et hode som bare er fullt av så alt for mange tanker. Og enda er det mange tanker som er utenkt. Veldig mange.

Så det er ekstra godt å vite at hver dag starter med verdens beste havregrøt! I går hentet jeg en pakke med flere flasker Stevia fra iHerb, så nå er det godterifrokost HVER DAG! Du kan bestille selv, og ved første gangs bestilling får du 5$ i rabatt ved å bruke koden QOZ998. Det er ikke så dyrt med porto om du bestiller under en viss vekt (det ser du underveis i bestillingsprosessen, før du betaler!), og handler du for under 200 NOK slipper du også toll. Sånn sett lønner det seg å bestille flere små pakker. Denne gangen sendte de med prøve på en kakao, men den får vente til lørdag. Håper den ikke er så veldig god, sånn at jeg slipper å få lyst til og kjøpe den… 

Havregrøt kokt på vann iblandet sjokoladeprotein og en fin mix av disse smakene…

Jeg kjører på med litt fisk igjen jeg… Veldig greit da jeg har satt meg et heftig vektmål nå til fredag, det får litt konsekvenser for meg selv hvorvidt jeg når det målet eller ikke.

 Torsk, tomat og løk stekt med basilikum, salt, pepper og litt hvitløkssalt. Til slutt rørte jeg inn en ss hakket tomat og en ss mager kesam, for å få en litt kremete touch på det hele:) Serveres med for eksempel kokt søtpotet som her. Det var veldig godt! Nå sier jeg jo det om det meste, men dette passer veldig godt også for de som ikke er på diett.

Nå er jeg klar for en heidundrandes treningsøkt på overkroppen igjen! Pull-ups står først på programmet. Og i dag skal jeg i alle fall greie 6 stk på første settet. Da er jeg halvveis til målet om 12 stykker før jul!

4 thoughts on “Her går det unna…

    • Hm… Jeg synes egentlig de er ganske gode jeg! Men det er vel fordi de bare må være gode ellers dør jeg i løpet av det neste halve året på diett tror jeg… Sjokolade smaker kanskje ikke akkurat som sjokolade, men det spriter i alle fall opp kaffen!

Legg igjen en kommentar

