Better body deserves Better Bodies!

Da jeg var på NM sist helg, var det masse stands som solgte sånne ting som fitnessfolk kjøper – kosttilskudd og treningstøy!

Jeg falt pladask for dette fine settet fra Better Bodies! Det er ofte ganske hyggelige priser på sånne messer – men ikke på limited edition… But who cares – jeg føler meg FIN på trening og det er ganske viktig det også;)

Her er det jo en liten blodåre som er i ferd med å krype langsmed hele deltoideusen også, hyggelig å hilse på:)

Det ble en god økt i dag, til tross for (nok) en natt med litt for lite søvn. Blir ikke klok på det her. Våkna en halv time før klokka ringte. Greide ikke å sovne igjen, så da var det bare å komme seg opp og få tatt ukens vekt og målinger. Ikke så veldig fornøyd med vekta da jeg nesten ikke har gått ned i forhold til sist fredag, men det har nok festa seg en del vann i forhold til i går morges så jeg driter egentlig i det. Totalt sett gått inn halvannen cm – så da er jeg i grunnen fornøyd sånn totalt sett. Så får vi se da, hva tilbakemeldingene fra Gunnar blir!

Dagens økt besto av
pull ups (3 reps x 10 – LÆTT)
brystpress
sittende skulderpress med hantler
upright rows
stående sidehev
facepulls
triceps nedpress med stang

 

Og så det beste med hele treningsøkta – riskaker med «nugatti»!

Sjokoladepålegget er ganske enkelt MyoProtein med mocca/sjokoladesmak, stevia english toffee og hassenøtt, havsalt og vann til passe konsistens. Muskelmat! Yummi:)

Siden jeg «slipper» beinøkta i morra blir det en ekstra lang morgenpromenade sammen med søteste lillesøstra i hele verden♥ Tror jammen vi skal komme oss en tur opp i skogen i høstsola som de så fint melder om på yr.no. Og så blir det proteinpannekaker på meg til frokost! Brunostskivene har ligget pent i posen sin i to uker nå – i morgen skal de spises opp:D

Legg igjen en kommentar

