6 måneder med blod, svette og tårer…

Eller skal man si 6 måneder med hardt arbeid og store mengder treningsglede? I går var det akkurat et halvt år igjen til det som etter planen blir min første konkurranse i Bodyfitness. 15. april 2011 : Sandefjord Open. Før jeg kommer så langt venter mange timer med trening, både for å få kroppen i stand og for å kunne presentere den best mulig på scenen (for der har jeg virkelig ikke peilig!).

Det er også bare 15 dager til jeg starter på konkurransedietten min. Jeg vet at mange synes det er tidlig, men man får vel aldri god nok tid? Det er et spennende halvår som ligger foran meg, men motivasjonen kan ingen ta fra meg så de utfordringene som venter er jeg klar for å ta – både fysisk og psykisk!

Jeg har sovet utrolig godt i natt, og ikke minst lenge! Jeg følte et snev av lykke da jeg våkna første gangen og så at det var lyst ute og jeg forsto at det var morgen og ikke fortsatt natt. Og ikke bare det, men jeg greide å sovne igjen og fikk derfor mange timer i drømmeland!

Kanskje har det noe med at jeg var så god og mett? I går hadde jeg en ganske så trivelig kveld sammen med Kristine, og det ble både lasagne og rødvin og sjokolade. Akkurat da kunne jeg faktisk ikke hatt det bedre:)

  

  

«Litt» smågodt, sjokolade og yoghurtnøtter sto på dessertmenyen. Det ble jo helt krise med alt det sukkeret i tillegg til både pastaplater og baguetter… Men så innmari godt det var – så helt klart verdt det! Og jeg sov jo bedre enn på leeenge til tross for litt vondt i magen:)

Vi var forresten på hockeykamp også. Utrolig gøy å se guttene spille i går, det var den beste av kampene jeg har vært på så langt og de vant fortjent 3-1!

Litt action under hele kampen egentlig, til og med en liten supporterkrig oppe på tribunen også! Lover godt for fortsettelsen av sesongen!

 

 

2 thoughts on “6 måneder med blod, svette og tårer…

  1. 6 mnd går UTROLIG fort snuppa mi. Truuuuu mæ;) Og det her klare du glatt! «Om et resultat virkelig betyr nå for dæ så vil du mest sannsynligvis oppnå det» huske æ det sto på et kort æ fikk av ei for noen år tebake..;)

Legg igjen en kommentar

