FAST

Som en av mange fine ting jeg fikk i reisegave fra NY var denne t-skjorta fra Nike. Jeg er litt usikker på om det ligger en tanke bak valget av trykk… Det har seg nemlig sånn at jeg er den desidert tregeste av meg og mine to søsken når det kommer til løping. Det gjør ikke så mye, det er jo gøy at de type I-fibrene som skulle vært i min kropp ble spart til Sondre, sånn at han kan reise rundt omkring i verden og bare løpe. Noen som har det!

Jeg løp faktisk i dag da… Valgte 4×4 på mølla da jeg har løpt ekstremt lite i det siste. Det kjentes rimelig godt i beina kan du si… Framsida på leggene ble sinnssykt stramme i løpet av det første draget, og sånn holdt det seg resten av økta. Til tross for veldig lite høy intensitet på kondisjonsfronten de siste ukene måtte jeg likevel opp på en mye høyere fart enn hva jeg forventa. Jeg burde kanskje løpt enda litt fortere, men jeg er litt usikker på om beina hadde klart å holde følge. Det som overrasket meg mest var faktisk at jeg nå måtte løpe på 9 km/h i pausene for å ikke falle under 70% av makspulsen. Jeg løper så og si aldri 4×4 fordi jeg synes pausene er så innmari kjedelige, men jeg vet at jeg har pleid å gå i pausene på den tidligere…

Så da følte jeg meg faktisk litt fast i dag likevel! Blir litt mer kondisjon til uka, og det blir godt. Har tenkt å være med på Ukeløpet neste lørdag – det er jo så morro med startnummer! Resten av neste ukes treningsplaner kommer i morgen tidlig.

 

Legg igjen en kommentar

