Ukens treningsplan og Trøndersk Vinterkarusell

Ny uke med flere utfordringer!

På tirsdag er det første løp i Trøndersk Vinterkarusell. I fjor vinter var jeg med på 3 av 6 løp, i år skal jeg få med meg minst 4 sånn at jeg får premie! Det er bare 3 km, så det blir bare en liten pulstopp på slutten av styrkeøkta. Kanskje du kan tenke deg å være med? Invitasjonen finner du her.

Og hva skjer med ZUMBA liksom… Onsdag arrangerer vi nemlig en event til inntekt for Rosa Sløyfe, og siden jeg for tiden er innehaver av ZUMBA-lisens blir jeg med som instruktør på et par låter. Jeg skal da vel klare å riste litt på rumpa – men jeg må si dette for min del er laaangt utenfor min komfortsone. Jeg har nemlig ikke gått så veldig mye på ZUMBA. Jeg synes det er gøy liksom, men for meg så er det waste of time hvis jeg skal trene. Jeg motiveres først og fremst av trening som jeg vet gir resultater, og derfor synes jeg naturlig nok at det er mye morsommere å løpe intervaller i en time enn det er å trene ZUMBA en time.

Fredag blir det trening på Kaliber og ny formsjekk i forbindelse med konkurransedietten som skal i gang neste uke. Spennende!

Søndag tror jeg kanskje jeg rett og slett skal unne meg en treningsfri dag, for jeg skal nok spise litt tapas og drikke litt vin på lørdag om fredagsmålingene er fine og jeg gjør meg fortjent til en spisekveld:) Hvis ikke er det mulig jeg flytter styrkeøkta på lørdag over til søndag, og kjører litt cardio i stedet. Så – det er bare å være flinkis! Ikke noe å si på motivasjonen i alle fall:)

Hva er dine treningsmål denne uka?

4 tanker på “Ukens treningsplan og Trøndersk Vinterkarusell

  1. Jeg er skjønt enig i den Zumba-tenkingen. Har bare prøvd Zumba en gang, men det var rett etter Fitness Fusion, og var skikkelig nedtur. Føltes litt bortkastet.
    Treningsplanen min for denne uka er vidt forskjellig fra din i alle fall. Eller, treningsplan og treningsplan – livsplan eller hva man kan kalle det; Bli frisk er mitt mål. Og så får treningen komme i andre rekke rett og slett…

Legg igjen en kommentar