Styrke&Kondisjon

I dag ble det litt av begge deler!

Føst en økt på overkroppen. Helt OK med tanke på at det antakelig ikke har restituert seg ordentlig siden søndag… Ble ikke noe ny rekord på pull-ups, det hadde nok blitt det om jeg venta til i morra… Det ble en av de mer effektive øktene i dag, for jeg måtte jo rekke å få startnummeret mitt før første løpet i vinterkarusellen! Det gikk relativt bra, løp 3 km på 14.06. Ikke noe fantastisk resultat akkurat, men til å være meg så er det bra. Spesielt med tanke på oppladinga i forkant, hehe:)

Ingenting som var helt optimalt sånn treningsmessig i dag, men til tross for det er jeg glad!

Nå er det bare noen timer søvn før jeg skal våkne til den dagen jeg skal debutere som Zumba-instruktør. Jeg ler meg i hjæl!!! Zum-BAH! Men hva gjør man ikke for en god sak? Dessuten har jeg en Zumba instruktør-topp som jeg enda ikke har brukt. Bare synd den ikke er råååsa, hehe:)

2 tanker på “Styrke&Kondisjon

  1. Hehehe, «Zum-BAH» 😀 Hører sangen for meg der de driver og gjentar akkurat det 😀 Jeg skal på Zumbatrening i morgen, er noe av det morsomste jeg vet :DDD

Legg igjen en kommentar