Yellowfish

Eller tunfisk med gult grydder..? Karritunfisk:

Her har jeg blandet tunfisk med karri, paprikapulver, litt hvitløkspulver, en liten ts grov sennep, litt pepper og limesaft.
Grønnsakblandingen består av paprika, rødløk, squash, hakket chili&hvitløk.

Alt dette skal i stekepanna før det serveres med litt kokt ris ved siden av. Godt i går, reprise i dag!

En annen hit i går var viltgryte diettstyle:

Dette er Finnbiff med sjampinjong, løk og squash som er stekt i panna. Sausen er skinnfrie tomater og litt kalvebuljong. Krydret med salt, pepper og timian, og så hadde jeg i et par laurbærblader mens det kokte. Risen kokes ved siden av og blandes i rett før servering.

Nok en reprise fra i går! Er så tidsbesparende å lage doble porsjoner (eller enda mer!).

Nå er jeg snart klar for å komme meg på jobb. Har vel egentlig akkurat bare vært hjemom og sovet litt… Etter jobb i dag står det nok en overkroppsøkt på programmet. Det er bare to dager siden sist men jeg er heldigvis ikke særlig støl, så jeg håper det går greit. Jeg skal kjøre maks på første sett med pull-ups, og jeg MÅ klare mer enn 8 som jeg gjorde sist. Ellers er det jo ikke like gøy:)

Og så er det jo Trøndersk Vinterkarusell i dag! Løpet går rett ved jobben så det er bare å spankulere bort til start etter styrketreninga. Jeg skal bare løpe 3 km, og det skal jeg vel klare uansett hvor sliten jeg måtte være i overkroppen! 3 av PT-kundene mine skal også være med, og det er jo kjempegøy å møtes på en sånn treningsarena hvor vi alle er likestilt. Det er ikke jeg som kommer til å løpe raskest for å si det sånn!

Ha en fin tirsdag da dere:)

Legg igjen en kommentar

