Prettyface..?

Som noen av dere kanskje har fått med dere så har jeg respondert ganske bra på treningen og endringene i kostholdet, og at ting ser ganske lovende ut i forhold til den fysiske delen av Bodyfitness. Men BF handler jo om litt mer enn bare det, man skal jo være en slags muskelbarbie der oppe på scenen og da er jo hud og hår en viktig del av gamet også.

Der er jeg dessverre ikke like velsignet fra naturens side… Jeg tror jeg har det som kalles en typisk nordisk hud: tynn, blek og sensitiv. En sånn hud som ikke har det så bra når det er kaldt ute. Jeg er mye ute når det er kaldt fordi jeg er veldig glad i aktiviteter på snø, so you do the math! Resultatet av dette er masse små sprengte blodkar og solskader. Riktignok blir jeg alltid spurt om legitimasjon om jeg skal kjøpe en flaske vin, men hvis du ser to ganger så ser du at ansiktet mitt ikke har huden til en 17-åring!

MEN DET FINNES HJELP!

Nå har jeg akkurat innledet første fase av en PRIORI AHA fruktsyrebehandling på ansiktshuden. Jeg bruker foreløpig kun rensen, og skal gradvis trappe opp med serum og ansiktskrem til jeg bruker alle produktene både morgen og kveld. Etter et par uker skal jeg starte med salongbehandling i tillegg. Det er Charlotte på Drømmehagen Hudpleie som hjelper meg med hele denne prosessen. Hun har den koseligste salongen jeg noen gang har vært på, og ja, det er faktisk en drøm å være der!

Advanced AHA kompleks er en unik kombinasjon av melkesyre og vitaminer som er esensielle antioksidanter. Sammen normaliserer de huden, stimulerer hudfornyelsen og gir huden tilbake dens friske og ungdommelige utseende.
Behandlingen bedrer fine linjer og syligheten av arr og pigmentflekker, tilfører fukt i dybden, motvirker tilstoppende porer og uren hud.

Jeg er kjempespent på resultatet. Potensiale for forbedring er så absolutt til stede! Her er noen real results fra hjemmesiden til PRIORI.

I tillegg til ansiktsbehandlinger kan du på Drømmehagen få utført både hånd- og fotpleie, massasje og voksing. Noe av dette kan også fås som hjemmebehandlinger. Jeg har vært hos Charlotte mange ganger og kan trygt anbefale henne!  Les mer om tilbudet her.

2 thoughts on “Prettyface..?

Legg igjen en kommentar

