Julaften og bursdag på en gang!

Hohooo, det er snart jul, og det er i alle fall snart bursdag, men i går var det litt av begge deler:) Fikk to poser fra Proteinfabrikken med masse godsaker oppi!

Whey Tech® er ikke bare et protein, men et spekter av næringsstoffer som støtter hele kroppen – fra immunforsvar, til beinbygning og muskulatur. Trener du for å øke i muskulatur, eller er du på diett for å miste fett? Da bør dette høykvalitets – proteintilskuddet være ditt førstevalg. 

Whey Protein Isolat Sweet Apple

Dette produktet er tatt frem med tanke på den mest avanserte idrettsutøver og de ekstreme ernæringsbehov som kommer som følge av harde treningsøkter og belastninger over tid. Med en overlegen aminosyresammensetting og biologisk verdi er dette hyper- rene myseproteinisolatet et produkt for deg som setter de høyeste krav til renhet, proteininnhold og smak.

IQ Protein Pancakes

Hver servering med proteinpannekakemiks gir deg 2 solide pannekaker som inneholder hele 21 g protein, kun 2 g fett, pluss masse bra fiber, og mineraler.
PF Proteinpannekake gir deg et delikat måltid raskt og effektivt, og er et kjærkomment alternativ til en vanlig proteinshake.

L-Glutamin
PF L-Glutamine er en frittstående aminosyre. L-glutamin inntas for å øke de sirkulerende nivåer av glutamin i kroppen. Glutamin er den «frie» aminosyren det finnes mest av i kroppen. Dette er et solid bevis på at glutamin er en effektiv nitrogentransportør og sentral for proteinmetabolismen for å ta opp og avgi nitrogen rundt om i kroppen. L-Glutamin kan påvirke restitusjon og den viktige vevsoppbyggingen etter harde belastninger. L-glutamin kan bidra vesentlig til tarmenes funksjonelle integritet og fungere som en ren energikilde for tarmenes svært aktive celler. Konklusjonen blir da at PF L-Glutamine kan være et effektivt kosttilskudd for alle som ønsker å yte bedre.

Rapid Burn
PF Rapid Burn™ er helt nytt på markedet. Rapid Burn™ er nyeste generasjon energitilskudd / kosttilskudd som frigjør høy energi og bidrar til effektiv fettreduksjon.
Rapid Burn™ kan hjelpe deg med å forbruke flere kalorier pr dag, dette resulterer i fett- og vektreduksjon. Rapid Burn™ er spesielt godt egnet for deg som vil kvitte deg med fett for å komme i form. Rapid Burn™ inneholder en rekke naturlige fettforbrennende komponenter og flere effektive ingredienser som kan virke stabiliserende på blodsukkeret.

ZMA
PF ZMA-X er en moderne mineral og vitaminformel for aktive mennesker og idrettsutøvere. Denne kritisk viktige mineralformelen inneholder Sink og Magnesium og B6. Vitamin B6 er samspiller med formelens mineralkombinasjon for ytterligere å øke opptaket av Sink og Magnesium. Vitamin B6 spiller en viktig rolle i protein omsettingen og er en ekstremt viktig co faktor for benyttelse av protein som byggemateriale i kroppen.
Proteinpulveret er selvfølgelig kjærkomment i hus som en variasjon! Det blir jo en eller to runder hver dag, og litt eksperimentering med smak er jo noe jeg er stor fan av! Pannekakene skal gå an å bytte ut med havregrøtfrokosten de dagene jeg trener styrke (venter bare på klarsignal!), jeg må i alle fall smake på de! L-Glutamin har jeg ikke prøvd før, så vi får se om jeg kan teste ut det i nær framtid. Og så er det Rapid Burn da, som jeg tenkte at jeg like godt kan gi et forsøk. Vet ikke helt om jeg tror det vil utgjøre så mye, men jeg legger vel uansett ikke på meg, så da skader det jo ikke å prøve:) Jeg har hørt så mye bra om ZMA og at man skal sove helt utrolig bra ved bruken av det, så det håper jeg virkelig kan hjelpe på den noe hanglende søvnkvaliteten min…
Grunnen til at jeg har fått disse produktene er at jeg skal jobbe litt for Proteinfabrikken og deres distributør ut til Rema1000. Jeg skal gjøre noen demoer i måneden, så da er det jo greit å kjenne til produktene!
10 thoughts on “Julaften og bursdag på en gang!

  1. Jeg tror kanskje jeg står sånn cirka aller først i rekken over å få prøve de pannekakene, så du MÅ bare ta med på jobb i morra… :):):)

  2. SV: Det må jeg begynne med også, eller sjokoladepålegg ! 😀 Hvordan lager du sjokoladepålegget? Bare prottispulver og vann?
    Målet er våren. Jeg håper jeg kan, selv om jeg nok ikke vil være verdens største på scenen akkurat… Men det er jo hele greia jeg har lyst til å være med på, erfaringen rundt det og alt! 🙂 Når skal du stille?

    • Jeg skal også stille til våren:) Proteinpulver og vann ja, til passe tykk konsistens. Synes også maldonsalt er veldig godt å blande i, pluss litt søtning som Stevia English Toffee eller Frontier Banana Flavor. Den med banan minner om Minde sjokoladebananer:D

      • JAmmen da ses vi bal scenen forhåpentligvis 🙂 Har sett formbildene dine, og du ser jo heeelt fantastisk ut, det må jeg si! Vræl, hva er det JEG begir meg ut på nå da ? *flau*
        Skal prøve den blandingen etter neste økt, så slipper jeg kanskje flere uhell i vesken min 😉

Legg igjen en kommentar

