Good morning sunshines;)

Bare et lite hei fra en jente som føler seg mye mer opplagt i dag:) Sitter og ser ut på en fortsatt mørklagt by som akkurat nå er i ferd med å lysne. Jeg elsker denne timen på morgenen, det er så utrolig fine nyanseendringer på himmelen!

I dag blir det pannekakefrokost med lillesøster, så snart hun våkner. Og det håper jeg ikke er lenge til – for jeg er ganske sulten. Ble jo ikke mye mat i går akkurat… Hun skal være med på en 3-timers Xyclingmaraton i dag – det ville jo jeg også, men jeg tror jeg bare går meg en tur rundt elva i mitt eget tempo i dag. Ikke så lurt å sette seg i et lukket rom fullt av svette mennesker og en million basselusker i dag tror jeg. Så er det jo meldt så fint vær, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe med noen rundstykker og mate endene ved spektrum på veien:)

Gikk på vekta igjen i dag tidlig. Nå høres jeg sikkert hysterisk opptatt ut av vekta, men for å være helt ærlig driter jeg i hva jeg veier. Jeg synes bare det er utrolig spennende å følge litt med på hvordan kroppen reagerer på ulik type mat, drikke, trening og omgivelser. Sånn som nå tenkte jeg at jeg sikkert hadde gått opp litt fra i går siden systemet da var helt tomt og jeg ikke gjorde annet enn å ligge på sofaen i H-E-L-E går (jeg kødder ikke!!!), men jeg hadde gått ned enda 400 g. Gunnar mente også at jeg hadde gått ned mye mer enn hva omgangssyken alene ville greid å få til og var fornøyd med målingene, så da må jeg vel bare tro på det og være fornøyd selv også da;)

Det som nesten skremmer meg litt nå, er at jeg antakelig kommer til å ende opp på en konkurransevekt som er mye lavere enn det jeg selv hadde antatt til å begynne med. Jeg tipper at om et par uker er jeg nede på en vekt som er så lav som den ikke har vært på ganske nøyaktig 9 år, og da hadde jeg kyssesyken. Det var bare det at den gangen var det nok muskelsvinn – jeg droppa nemlig hele 9 kg på 2 uker… De kom heldigvis fort på igjen med en gang jeg kom meg tilbake på trening!

Ha en herlig lørdag da dere:)

2 thoughts on “Good morning sunshines;)

Legg igjen en kommentar

