Prettyface del 2

Etter å ha brukt rensen fra Priori i en ukes tid, utvidet jeg hjemmebehandlingen med serum og ansiktskrem en gang om dagen like før helgen. Siden fruktsyrer er litt heftigere til huden enn de produktene jeg er vant med så er jeg i en liten tilvenningsfase. Jeg skal bruke serum+krem en gang om dagen i en uke til sammen, før jeg starter med både morgen og kveld.

Må bare si at jeg digger produktene! Jeg har brukt hudpleie fra parfymeri i ca 10 år, mest Clinique, men det er et nesten like stort steg fra parfymeri- til salongprodukter som det er fra dagligvare- til parfymeriprodukter. Jeg har allerede merket at renseeffekten er utrolig god, for selv om jeg ikke er plaget med spesielt uren hud så er det noe lureri som nå endelig har funnet veien ut. Produktene fra Priori er i alle fall supersmoothe på huden, det er litt følelse av luksus når det kjennes ut som du smører huden med silke, og det kan jeg like veeeldig godt! Det er ikke mye annet som minner om luksus om dagen så man må i alle fall ta med seg det man kan få;)

Om ikke lenge er jeg da klar for første salongbehandling hos Charlotte på Drømmehagen Hudpleie. Som jeg har sagt før er jeg veldig spent på hvordan huden min responderer etterhvert, for selv om den ikke er så veldig uren er den ganske herjet av vær og vind. Mye ødelagt vev, solskader og ekstremt ujevn fargetone. Tro meg, jeg fikk se huden min i et slags hudmikroskop en gang Lancôme hadde stand på Solsiden i forbindelse med lanseringen av Génifique. Det er noen år siden og allerede da hadde jeg lyst til å grine.

Skal holde dere oppdatert om hvordan det går. Og hvis noen lurer på hvorfor jeg plutselig skriver litt om hudpleie på denne ellers så trening- og kostholdsrelaterte bloggen, så er det rett og slett fordi skjønnheten i Bodyfitness kommer like mye utenfra som innenfra, og da kan det være greit med litt eksperthjelp!

3 thoughts on “Prettyface del 2

  1. Skikkelig hudpleie er godt. Jeg gleder meg til jeg er ferdig på skolen og har råd til å kjøpe det jeg virkelig vil for huden min. Inntil da får jeg klare meg med produkter fra body shop og apoteket, og det er jo egentlig ikke så aller verst det heller da.

Legg igjen en kommentar

