Prettyface #3 : Relax

Hadde en fantastisk fin start på dagen i dag. Jeg spiste frokostgrøten min, og tok deretter turen til Charlotte på Drømmehagen Hudpleie i Olav Tryggvasons gate i Trondheim.

Som dere kanskje har lest om her og her, så driver vi og fikser litt på ansiktshuden min. Jeg har brukt produkter fra PRIORI i 3 uker nå, og i dag var det på tide med den første salongbehandlingen. Det er rens, en fruktsyremaske som svir litt og en fuktighetsmaske etter der igjen. Mens fuktighetsmasken lå på fikk jeg en etterlengtet rygg- og nakkemassasje. H E R R E G U D. Dere som leste det forrige innlegget mitt fikk med dere at distansen mellom hjernen og kroppen min er litt større enn normalt for tiden, og det fikk jeg igjen kjenne på i dag. Det er såpass lenge siden jeg fikk massasje av Charlotte, og når jeg plutselig nå kjenner at det er knoklene mine hun driver og stryker og trykker på, ja da ble jeg nesten litt uvel. Ansiktshuden derimot, den er ikke mye å bli kvalm av. Den er så myk og god å ta på nå at jeg tror jeg har verdens beste klemmer akkurat nå:) Eller kanskje ikke, for det er jo bare bein igjen i ansiktet også. Men der er det helt greit, for jeg føler meg faktisk finest når ansiktet mitt er litt markert;)

Litt hverdagsluksus fortjener vi alle:)

Charlotte selger gavekort på behandlinger, og i tillegg masse fine gavepakninger med fantastiske produkter fra Decleor. Jeg vet ikke med dere andre, men personlig så er dette noe jeg alltid blir glad for å finne under juletreet!

 
Nå er det dags for å komme seg på jobb igjen. Hvis noen savner mattips og oppskrifter så kan jeg fortelle dere at jeg har mange ideer på lur, men at jeg siden helgen har vært ganske kjip… Det ble tunfisksalat på fredag, tunfisk- og rekesalat på lørdag og søndag, taco på mandag og karbonadekaker med brokkolimos på søndag. Mandag spiste jeg opptint bolognese, og hele resten av denne uka er det seigryte med tomater, løk og squash. Jeg har det som sagt litt travelt denne uka så jeg lagde like godt 8 porsjoner når jeg først satte i gang mandag kveld. Flaks at den ble god, hehe;)

Jeg gleder meg til bursdagshelg og da skal jeg nok spise litt ekstra god både frokost og middag OG kake:D Hadde jo i utgangspunktet tenkt å være på diett fram til bursdagen min, og så bare holde formen fram til mai/juni og starte på diett igjen da for å konkurrere til høsten hvis alt så greit ut. Ble jo litt endring i planene, jeg er jo fortsatt på diett fram til bursdagen min, forskjellen er bare at diettpausen blir en smule kortere…

Formsjekken i går gikk forresten greit. Coachens dom er mer shape på lårene, og at jeg kan bygge litt mer bakside skuldre. Starter snart på nytt treningsprogram, og jeg må si jeg gleder meg til å kutte ned antall repetisjoner og trene styrke igjen.

So long sweethearts!

8 thoughts on “Prettyface #3 : Relax

  1. Bursdag er så konge. Hvert år når jeg har bursdag går jeg rundt og elsker oppmerksomheten. Er det på lørdag som er dagen din eller? Håper du nyter den, og tar på deg bursdagskrona (ekte eller fiktiv) og stråler og nyter hele dagen. Alle fortjener å ha en sånn dag i året, hvor de bare trenger å tenke på seg selv 😀

Legg igjen en kommentar

