Ukens treningsplan

Uka som har gått! Det vil si, jeg mangler fortsatt dagens økt… Som noen kanskje tok notis av så rant det ikke akkurat over av treningsmotivasjon på starten av denne uka. Jeg visste ikke helt hvor mye tid jeg fikk til å trene, men når jeg ser tilbake så ble det da i grunnen ganske bra! Kjører på med gerilja cardio etter styrkeøkta i dag for å booste forbrenningen litt. Selv om jeg fikk litt kake i går så skal jeg ikke sitte å se på at hele slekta spiser pepperkaker og drikker gløgg i min leilighet uten meg! Da jobber jeg heller litt ekstra på trening i dag, tar en kopp med gløgg, noen flere glass med Pepsi Max, litt kake og mest funlightgele. Sådetsåh!

4 tanker på “Ukens treningsplan

  1. Har så siinnsykt lyst å prøve burlesk før det forsvinner! Er det til å anbefale? 😉 Funlightgele – for en glede! Spiser en skål hveer dag når jeg kommer hjem fra jobb/eksamenslesing. Definitivt et lyspunkt i hverdagen 🙂

  2. Ser du ikke har biceps på programet, trener du ikke denne muskelen? Og i så fall hvorfor ikke =) Liker bloggen din, og er innom flere ganger hver dag =)

    • Biceps er inkludert både når jeg kjøre pull-ups og facepulls. Den er faktisk også aktiv de gangene jeg kjører manualer på brystpressen:) Noen ganger avslutter jeg med et droppsett med bicepscurl for moro skyld, men man skal ikke ha så voldsomt store biceps i bodyfitness så da trenger jeg ikke jobbe så mye med de siden jeg har litt fra før;)

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s