Ukens treningsplan

Nytt opplegg og ikke minst bøtter med motivasjon! Det blir selvfølgelig et lite puslespill å få det optimalt nå i starten da det er 3 dager hvor alle kroppens muskelgrupper skal kjøres gjennom, og jeg har noen fastsatte gruppetimer som må tas hensyn til og jeg ikke kan flytte på… For styrkedager skal kun være styrkedager, i tillegg skal en dag være treningsfri. Utover det kan jeg trene så mye cardio jeg vil:) Målet fremover nå er rett og slett å bli STERK. Tyngre vekter – færre repetisjoner. Jeg gleder meg veldig til å se hvordan kroppen responderer! Nå gjelder det bare å spise maten sin og ikke minst få sovet nok.

Derfor tror jeg rett og slett at jeg tar kvelden etter en lang arbeidsdag, først ELIXIA og deretter en demo for PF på andre siden av byen. God natt:)

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s