4. desember : THESE ARE THE SPECIAL TIMES

Julestemning i lydbølger! Jeg elsker denne CD’en, og flaks for meg gjør Torunn også det, så den spilles mange ganger i løpet av desember. I morges lavet snøen ned, så da var det bare å trykke Play og sette seg i godstolen med ullsokkene på:) Jeg gleder meg sånn til jul!

Og så må jeg bare vise dere den fine bursdagsgaven jeg fikk av Lene i går! Med tanke på den tiden som kommer, og jeg antakelig kommer til å fryse litt mer og være enda tørrere i huden… 
Se den søte varmeflaska (sauen)! Jeg er avhengig av varmeflaske, men jeg har alltid et dilemma i forhold til om jeg skal ha den ved bena eller magen. Nå slipper jeg det, for nå kan jeg bruke sauen som bamse og ha den andre ved bena:D Lene hadde også fått med seg at hudpleie er en vinnergave hos meg, så nå skal hendene mine overleve denne vinteren også. Og så en ny pukka-te! De er så gode, både produktene og teen, så det her var perfekt. De aller beste gavene er de det ligger en ekstra tanke bak:)

Love tea is a unique blend of fragrant herbs with fantastic soothing properties. Drink it to help you feel cherished and well nourished, night and day.

• Rose and lavender warm the heart
• Elderflower and chamomile relax and soothe
• Marigold petals are beautifully balancing

Dagen i dag har vært veldig avslappende. Noen ganger er det utrolig godt å bare være lat! Det blir nok en tidlig kveld, for jeg sov alt for lite i natt. Jeg har også planer om å legge inn et par morgencardioøkter i uka som kommer, den første i morgen tidlig. Jeg må bare ha litt resultater denne uka, for det er resultater som motiverer meg til å fortsette og være flink… Og det trenger jeg nå som juleuka nærmer seg! Kan jo ikke la alt gå til helvete på grunn av den. Men, det skal nok gå bra! Det handler jo bare om å gjøre de riktige valgene, og da er det jo egentlig enkelt. Eller?

2 thoughts on “4. desember : THESE ARE THE SPECIAL TIMES

  1. ååå, den cd`n spiles gjennom hele desember hvert år! Er så mange fine!:D Og nå fikk jeg ett godt tips til ønskelista mi! Varmeflaske!! ;)Den du fikk var jo kjempetøff!

Legg igjen en kommentar

