Se min kjole

Noen ganger føles det veldig bra å kunne ha på seg noe annet enn treningstøy og joggesko! Jeg elsker kjoler, og jeg skulle gjerne hatt på meg det hver eneste dag! Da tror jeg nok jeg må se meg om etter en annen jobb, og det har jeg jo ikke akkurat noen planer om:)

Derfor er det fint at det er en måned i året hvor man SKAL pynte seg litt ekstra:) Og akkurat nå er det ekstremt godt å gjøre noe som får meg til å føle meg litt mer feminin også;)

Som de fleste sikkert har fått med seg hadde vi jentejulebord i går. Det ble en utrolig koselig kveld, jeg føler meg veldig heldig som har så fine venninner! Skulle bare ønske jeg møtte dem mye oftere enn det jeg gjør…

For jeg er så veldig glad i dere 

(EDIT: Jeg kjøpte kjolen på Zara i Portugal i desember 2010)

6 thoughts on “Se min kjole

Legg igjen en kommentar

