8. desember : WALKING IN A WINTER WONDERLAND

Dagens «morgencardio» ble akkompagnert av NOW! The Christmas Album.

Jeg kom meg ikke ut før klokka var ca 9 i dag. Egentlig vurderte jeg å la vær, men da jeg så all den fine myke snøen så måtte jeg bare likevel! Turen gikk i dag rundt elva, siden jeg gikk så sent var det jo blitt ganske lyst ute.

Det er litt tyngre å gå med vinterjakke og vintersko enn genser og joggesko, i tillegg til at det blir litt mer krampaktig ganglag på grunn av all snøen. Men hva gjør vel det?

Turen gjorde i alle fall godt for både kropp og sinn. Nå er jeg klar for resten av dagen!

 

Frokosten etter jeg kom inn ble havregrøt med vaniljeprotein, noen dråper Stevia Vanilla Cream, masse sukrin og hjemmelaget pepperkakekrydder (2 deler kanel, 2 deler kardemomme, 1 del nellik og 1 del ingefær). En sikker frokostvinner i disse juletider:)

I dag har jeg mine siste offisielle gruppetimer på denne høsttimeplanen. Jeg skal være vikar på Pilates i morgen, og så har jeg igjen 3 kvelder med 1-2 timer før jul. I romjula har jeg helt fri fra alt som heter gruppetrening, og det passer meg utmerket!

Før jobb skal jeg på en ny pensling av ansiktet hos Charlotte. Jeg har heldigvis ikke fått de store utbruddene etter jeg startet med denne fruktsyrebehandlingene. Enda… Vet jo ikke helt hva som skjer framover. Det er små antydninger til noe som vil ut, så vi får se hva som skjer! Uansett er det helt utrolig hvor fin huden holder seg til tross for kaldere vær. Denne ansiktspleien funker!

Ha en fin torsdag videre, sørg for å gjøre noe som får deg til å føle deg BRA!

One thought on “8. desember : WALKING IN A WINTER WONDERLAND

Legg igjen en kommentar

