12. desember : JULETIMEPLAN (og ukens treningsplan)

Ny uke, ny energi og klar for nye utfordringer:) På jobb er vi over på juletimeplan nå. Det merkes at mange prioriterer litt annerledes før jul, og at treningen dessverre er det som nedprioriteres. Derfor reduserer vi antallet gruppetimer, så det blir best mulig trøkk på de som er:) Jeg har time både i kveld og på torsdag, og er litt spent på hvor mange som kommer. Onsdag kveld skal vi ha workshop med alle ansatte, og innleder med en internpremiere på 500 kcal. I morgen skal jeg til Oslo på møte, så derfor blir det en styrkeøkt på ELIXIA Sjølyst før jeg reiser hjem. I helgen skal jeg igjen tilbake til Oslo for å lære ny koreografi på Burlesque på lørdag. Jeg kombinerer turen med litt Stine-besøk, så da blir det søndagstrening på en av Oslo-klubbene. Og ukas store mål? Ny rekord på pull-ups, selvfølgelig;)

Ha en fin treningsuke!

One thought on “12. desember : JULETIMEPLAN (og ukens treningsplan)

  1. Litt synd at noen av gruppetimene går bort :/ jeg bruker å dra på de som ikke alle andre drar på, og det er jo de som forsvinner først. Da må jeg tenke nytt den neste uka før jeg reiser bort…
    Du klarer ny personlig verdensrekord denne uka også, det tror jeg på 😀

Legg igjen en kommentar

