Forsidepike

Endelig hjemme etter en lang men bra dag i Oslo. 12 chins og jeg er happy! Bra pump og fine konturer på magen og VIPS så var motivasjonen der igjen. Dere skjønner, jeg sliter litt med den akkurat nå… Det er ikke det at jeg har så syke cravings, men jeg er veldig julekjær og jeg har lyst til å spise juleyoghurt fra Tine og drikke melk fra kartong med julemønster på. Og å spise 5-6 mandariner om dagen… Men det er vel ikke siste året man feirer jul heller da, så det går vel bra…

Skrur på PC’en, og så finner jeg jammen meg selv liggende på forsiden av fitnessbloggen under saken om tunge vs lette vekter i forhold til å øke styrken. Forsidepike og greier…

Her ser dere hele bildet!

Jeg trener tungt om dagen, og gjorde et tappert forsøk på å trene med 52,5 kg i benken i dag. Jeg holder den vekta på neste økt også for å si det sånn! Var litt for hardt å klemme ut 5×3 i dag. Men hva skal man egentlig forvente, etter å bare noen timer i forveien ha kjørt gjennom 500kcal-timen som blant annet inkluderer burpees og push-ups med klapp? Men drit i det – 12 chins er 12 chins og jeg fokuserer derfor på at jeg faktisk klarte nok en ny personlig verdensrekord i dag. JIPPI! Knebøyen gikk også OK, men tror jeg skal kjøre samme vekt en økt til, og igjen prøve å komme litt dypere. Hadde ingen til å spotte meg i dag så da blir jeg litt pysete når det ligger 87,5 kg på skuldrene… Må være lov av og til det også, eller..?

10 thoughts on “Forsidepike

Legg igjen en kommentar

