24. desember : GOD JUL

Da var endelig dagen her! Og for en fin dag det har vært så langt:) Jeg har sett på julebarne-TV og kost meg med frokost (plukk&mix frokostblanding fra Sverige – kjempegodt!) og hatt en utrolig bra treningsøkt!

Helt uventet klarte jeg 10,5 pull-ups i dag. Målet var jo som kjent 12 i dag, men jeg har ikke hatt den optimale oppladningen i forkant. Kjørte både knebøy og militærpress på henholdsvis 90 og 30 kg før pull-upsen, så var litt sliten da jeg starta. Men så er det sånn at det er etter 12 uker med trening man skal klare 12, så jeg tror det kan gå i løpet av neste uke, og det blir KONGE! Filmet litt i dag, så her får dere en liten smakebit av økta:)

I dag tidlig lagde jeg ferdig reke- og laksesalaten. Det ble spurt om oppskriften, og her kommer den:

– reker (jeg brukte frosne, tint i kjøleskap)
 røkt laks i biter
majones
creme fraishe
sitronsaft
frisk dill
salt&pepper

Det eneste som tar tid her, er å pille rekene! Gjør det, skjær laksen i biter, bland majones og creme fraishe ca 50/50, og smak til med sitronsaft, dill, salt og pepper. Jeg skal innrømme at jeg brukte lettvarianter av både majonesen og CF’en selv om det er jul… Men jeg synes ikke det er noe mindre godt, så da kan jeg like gjerne spare de kaloriene:)

De sjokoladefudgene har jeg derimot IKKE spart kalorier på. Nå har jeg i tillegg dyppet noen av de i mørk sjokolade blandet med litt cocosa. Hjelpe meg! Så da er det både hvit, lys OG mørk sjokolade i disse go’bitene. Kall det gjerne en sjokoladedrøm for min del!

Da ønsker jeg dere alle en fantastisk julefeiring sammen med alle dere er glade i. Kos deg med verdens beste samvittighet – det skal i alle fall jeg:)


Stor, varm klem fra Kristine♥

One thought on “24. desember : GOD JUL

Legg igjen en kommentar

