Årets siste treningsplan

JA, hodet mitt vet at det er romjul og alt det der, og NEI, for kroppen er det ikke noen forskjell på høytid og hverdag.

Derfor må det trenes… Nå spiser jeg riktignok en del mer enn hva jeg er vant med, så det er litt bedre trøkk på trening. Jeg merker i tillegg at leddene føles mye sterkere så det er bare å gi gass! Dette blir den siste uka med tunge vekter og få repetisjoner, fra neste uke er det på tide med litt volum igjen.

Treningsfri i morgen er valgt med omhu, siden jeg skal ut på vift i kveld med superjentene! Det blir vel litt champis på nyttårsaften, men bortsett fra det så er det nesten 4 hvite måneder som venter. Kroppen min kommer til å elske meg!

I tillegg må jeg øve litt på gruppetimene som starter neste uke. Det tenker jeg aldri på som trening, men en slags form for aktivitet…

Siden jeg skal teste maks på fredag så blir det ikke noe ryggtrening denne uka, så da kjører jeg på med noen øvelser jeg ikke har trent på en stund, sånn for moro skyld:) Dobbel biceps for eksempel – det er jo kjempegøy!

Håper bare ikke at jeg trente for hardt, sånn at jeg ikke klarer å løfte rødvinsglasset til munnen i kveld.. Skål;)

 

4 thoughts on “Årets siste treningsplan

  1. 4 hvite mnd ja =)
    Samme her…! Kroppen trenger jo ærlig talt ikke alkohol så er jo ikke noe problem sånn sett =)

    gleder meg til og følge deg hele veien frem til konkurranse.
    Sandefjord og GP eller?

  2. Sant 😀
    I fjor var det 2 uker imellom, så blir enklere sånn sett i år, utenom at det blir en hard uke imellom etter oppkarbing 😀

    Gleder meg til og følge bloggen din videre.
    Lykke til med 500 kcal timen, Har den selv på Elixia Drammen, og den er syyyyk 😀 😀

Legg igjen en kommentar

