Klar for en dag på kjøkkenet, og en kveld ved spisebordet:)

Tiiidlig nyttårsaften, og jeg har allerede et brett med cookies (fra ferdigpose riktignok…) i ovnen. Dagen i dag kommer nok i all hovedsak til å tilbringes på kjøkkenet for å ha alt klart til kveldens nyttårsmiddag. Vi blir 5 jenter hjemme hos meg, og jeg tror det kan bli en veldig bra kveld:) At det er fullt kjør og konkurransediett for alvor fra i morgen gjør kanskje denne kvelden litt mer spesiell for meg? Jeg gleder meg til å jakte resultater igjen, i et nytt og spennende år. 2011 har vært et bra år på mange måter, hvor jeg føler jeg har vokst mye og lært en del ting om meg selv. Hvis 2012 blir like bra skal jeg være fornøyd, men det er virkelig ingen grunn til at det ikke skal bli enda bedre!

Kveldens meny, som jeg lovte å dele med dere, ser slik ut:
Jeg kan komme tilbake til. For før jeg fortsetter kjøkkentjenesten skal jeg nemlig på ELIXIA og gjennomføre en økt med SFP. 10 minutter med intervaller på romaskin, 5 minutter hvile, og moderat tempo på mølla etterpå. Et lite kick i fettforbrenningen har vel aldri skadet, og spesielt ikke i dag…

Styrkeøkta i går var fin, trente sammen med Christina og det var kjempekoselig! Hun har satt seg som mål å stille i Bodyfitness høsten 2013, og det blir spennende å følge henne på veien dit, for hun jobber bra på trening og er ganske så klar på målet sitt!

Klarte nesten 11 pull-ups i går. 12 hadde gått lett om jeg ikke hadde latt jula ta kontrollen over vekta. Så gi meg 2 uker til for å greie 12, og frem til sommeren for å klare 20 som vel må sies å være det virkelige målet! Ha en superfin nyttårsaften så lenge;)

8 thoughts on “Klar for en dag på kjøkkenet, og en kveld ved spisebordet:)

  1. Den protokollen skal jeg og kjøre i dag, men blir i vintervær ute på meg 🙂 Har akkurat ladet opp med en fres! God trening og nyttårsaften! Hilsen passiv leser en stund 😉

  2. Gleeeder meg til i kveld vennen!!:) Er på jobb nå, blir sulten av å se på menyen, ser veldig bra ut altså! Det ligger an til å bli en meget bra kveld med de beste jenetene:D Men hvor kommer Waldorfsalaten inn..? Hihi;) Ikke jobb ihjel deg for i kveld nå da, det viktigste er jo at vi er sammen:) Klem

    • Haha, legg merke til at det heller ikke står noe om rødvinssausen og potetene;) Det står heller ingenting om chocolatechip cookies som er en del av desserten… Men JA, tror det er bare å glede seg. Og så er det jo verdens beste gjeng å feire med så det kan jo egentlig ikke bli noe annet enn bra;)

  3. Den menyen utløste spyttsekresjon hos meg hvertfall! 😉 Kos deg på årets siste dag! Det hadde vært kjekt å møttes på nyåret og snakket litt om vårens utfordring (-er) 😉 Godt nyttår!!

  4. Ohh… gleder meg!! Det blir en flott avsluttning på et fint år og en bra start på forhåpentligvis ett enda bedre år;) Snart på vei oppover, see you babe!! ❤

Legg igjen en kommentar

