Apatisk og kald

Velkommen tilbake til virkeligheten. HELLO! Det her er sikkert 110% psykisk, men i dag har jeg følt at jeg har blitt spist opp fra innsiden. Gjett om jeg er tilbake på diett…

Startet dagen med en intervalløkt før jobb. Ferdig trent kl 08, og det er jeg faktisk ganske stolt over. Jeg var monstertrøtt etter en natt med helt sinnssyke drømmer, men jeg kom meg opp! Jeg følte ikke at den redbull’en jeg drakk på veien til jobb hjalp en dritt – men det var bare å løpe i vei uten og tenke for mye på det. Økta ble i grunnen ganske god, 4×4 var et helt riktig valg i dag. Resten av dagen gikk egentlig ganske greit, men på slutten av arbeidsdagen merka jeg at jeg sleit litt med å holde fokus gitt! Heldigvis, kroppen er tilpasningsdyktig den, jeg vet jo at det har funka før så det er vel bare å vente tålmodig noen dager til den får vent seg til det noe lavere energiinntaket.

Etter jobb tok jeg turen til ishallen og fikk med meg nok en hockeykamp. Sykt verdt det – RIHK vant 10-0 over bunnlaget Frisk Asker:) Da er det artig! Søndag er det kamp mot tabell-toer Lørenskog, tenker det blir en tur da også. Veldig viktig å gjøre litt andre ting enn bare jobb og trening, så lenge det går:)

Men – det var kaldt å være meg inne i ishallen i dag. Fingrene mine var så blåfrosne etterpå, at da jeg var innom butikken klarte jeg ikke å kjenne om tomatene var bra eller ikke. Alle jeg tok på kjentes jo så dårlige ut, helt til jeg skjønte at det var jeg som var dårlig. Jeg tror jeg må finne fram snowboardvottene mine ganske fort, for nå holder det ikke med hansker. Ellers er det mye bruk av ullundertøy og fleece, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Hadde vel egentlig aldri drømt om at det skulle ta så kort tid å «bli kald» igjen, men men. Jeg skal vel ikke la meg overraske av noen ting lenger. Kroppen er jammen snål…

Så, litt småtrøtt, apatisk og iiiskald skal jeg ta med meg mine to varmeflasker og krype inn under dundyna:) Det var så digg den perioden i høst hvor jeg la meg tidlig hver kveld, så nå jobber jeg for å komme meg dit igjen. Jeg vet hvor godt det gjør, og alt som gjør godt er hjertelig velkommen akkurat nå. Jeg sier bare Zzz og Brr…

Legg igjen en kommentar

