Ukens treningsplan

Litt tidligere ute denne uka:) Hadde egentlig planer om en kondisjonsøkt etter jobb i dag, da den Pilates-timen ikke blir så voldsomt til trening for min del som instruktør. Men nå er det influensatid og for min del ikke tid til å ta så mange sjanser. Var vel litt i feberland i natt og burde kanskje holdt meg hjemme, men det er utrolig hva 2 paracet kan gjøre for formen:) Følte meg betraktelig bedre jo lenger utover dagen vi kom, men valgte å dra rett hjem og bare slappe av litt. Satser på at en god natts søvn gjør underverker og lader kroppen til å kunne knalle til på morgendagens styrkeøkt. Synes det programmet jeg kjører nå er veldig gøy, og det er alltid en fordel når man gleder seg til trening. Yter liksom litt ekstra da:)

Det kan bli litt kaos med treninga denne uka og neste, men jeg skal klare å gjennomføre planen. Det handler jo bare om planlegging!

Og apropos planlegging… Da er det på tide å gjøre klar morgendagens lunsjpakker, sånn at jeg kommer meg i seng i rett tid. Sklei litt ut i helgen, så da er det bare å hente seg inn igjen… Starter arbeidsdagen med 4 PT-timer på rappen, så det er en fordel å være våken og uthvilt.

Ha en fin-fin mandagskveld – og lykke til med denne ukas trening!

 

1 tanke på “Ukens treningsplan

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s