Trenetrenetrenetrene…

Ukens treningsplan! Nå lyver kanskje overskriften litt, for sååå mye trening blir det ikke. Denne uka skal jeg jobbe hver kveld fra mandag til torsdag, 2 kvelder med demo for PF i forbindelse med 40%-kampanjen som kjøres på Coop Obs!, og 2 kvelder på ELIXIA. Fredag ettermiddag setter jeg og go’jentene kursen mot Åre, og lørdag blir sesongens første tur i bakken. Gleder meg helt sinnssykt masse, litt kaldt blir det nok, så det er bare å fylle bagen med ullundertøy. Søndag håper jeg å få sneket til meg en økt på Gold’s før vi reiser hjem igjen, med bilen fullastet av svensk fløyelsmyk CottageCheese!

Jeg har fortsatt min supervintage rosa klapptelefon som knapt nok kan brukes til facebook og e-post, så ikke forvent den helt store flommen av blogg-oppdateringer denne uka…

Ha det fint så lenge – have fun, train hard and take care;)

 

One thought on “Trenetrenetrenetrene…

Legg igjen en kommentar

