Konkurransesko, framgang og disiplin av en annen verden!

Jeg er ikke så stor på nettshopping når det kommer til klær og sko. Jeg liker veldig godt å prøve først nemlig… Men når det kommer til sko til konkurransen, så har jeg lett flittig på utallige nettsider og googla både det ene og det andre… Det er jo sånn at det er litt regler for disse skoene også da… I semifinalen skal det være klassiske sorte pumps med lukket tå og hæl, og i finalerundene er det valgfritt. Det som er felles, er reglene om høyden. Sålen skal ikke være mere enn 6,35mm tykk og hælen ikke mer enn 127 mm.

De sorte skoene jeg har brukt på treningene til nå er alt for høye under forfoten, så da måtte jeg kjøpe nye. Det er ikke det at jeg har et skap fullt av sko, men det er alltid veldig hyggelig med nye par. Spesielt hvis de har høye hæler;)

Fant et par på Brandos som kom til meg i dag. And guess what? De var perfekte! Hører dere? Perfekte!!! Til og med gode å gå i, hva gir dere meg? Til den nette lille sum av 349,- kr, det er jo nesten gratis. Du finner de her.

Hallo konkurransesko! Velkommen til meg:D

Og for andre gang denne uka, så har jeg altså stått i 3 timer og stekt proteinpannekaker uten å smake på en eneste liten bit selv. Og det har vært mistenkelig uproblematisk… Så lenge man unngår den første biten, så er det jo umulig å ta nummer to. Og tre. Og fire. Men det krever en viss viljestyrke, for jeg vet jo hvor gode de er… Jeg har aldri sett på meg selv som en med så voldsomt stor selvdisiplin, så her overrasker jeg meg selv veldig. Men nå som det begynner å skje litt fra dag til dag, så er det mye motivasjon som overstyrer det meste av lyster, hehe:)

Etter demoen dro jeg rett på formsjekk. Jeg reiser jo til Åre i morgen, og siden det nå er to uker siden sist sjekk så var det greit å få tatt en i dag. Selv føler jeg at jeg har et godt stykke igjen før jeg er der jeg var på mitt beste før jul, men coachen var fornøyd han, så da er nok ikke mine egne følelser rundt progresjonen helt på trynet. Og akkurat nå så passer det veldig fint å ha hatt litt framgang, for det betyr at jeg kan fylle på med masse deilige karbohydrater på lørdag:) Jeg føler egentlig ikke at jeg trenger de så desperat akkurat nå, for jeg hadde masse å gi både på gruppetimene i går kveld og på den i dag tidlig. Faktisk, så dura jeg på med gerilja-cardio etter 500-timen i dag, og det var bare digg! Det var litt det samme i høst, jeg skjønner bare ikke hvor den energien kan komme fra?? Jeg er smertelig klar over at dette mist sannsynlig varer de neste 3 månedene, så det er vel bare å nyte de gode dagene som best man kan!

I helgen blir det Åre-tur med noen av verdens beste jenter, og det gleder jeg meg vannvittig mye til! Det blir faktisk sesongens første tur på snø for min del, ganske nøyaktig 2 måneder senere enn i fjor… Litt andre prioriteringer dette året kanskje? I fjor var en tur i bakken sterkt prioritert hele sesongen igjennom, men dette året har jeg knapt nok tenkt tanken. Men, det gjør ikke at jeg gleder meg mindre, snarere tvert i mot! Jeg kjøpte et utrolig morsomt brett i fjor som jeg gleder meg til å kjøre på igjen, jeg har fantastiske boots og i tillegg synes jeg bakkene i Åre er kjempebra!

Men først må jeg pakke litt… Og sove litt… Og jobbe litt… Og trene litt… Så jeg sier bare god helg til dere nå jeg! Ha det riktig så bra, så skal jeg kose meg med fine venninner, snowboard, carbs og litt harryhandel;)

9 thoughts on “Konkurransesko, framgang og disiplin av en annen verden!

  1. Så flotte de var!:D Jeg holdt på å lete meg ihjel før jeg endelig fant et svart par, men har bare funnet med spiss tå! (som jeg så absolutt ikke liker, men de er påvei hjem i posten. Men disse var mye finere!)
    Takk for gode ord i går, de hjalp=)

    • Jeg vil anbefale deg å kontakte ditt nærmeste senter. Da kan du be om en omvisning/prøvetime, så får du sett litt hva vi har å tilby! Trener du mye gruppetimer kan du be om et 3-dagerspass så du får prøvd litt forskjellig. Ellers har vi medlemsdager 14. og 15. februar neste gang, og da kan du teste oss helt gratis:) VELKOMMEN!

Legg igjen en kommentar

