Ny uke, nye treningsmuligheter!

Etter en kjempegod treningsuke sist uke, krysser jeg fingrene for at denne her blir like bra! Jeg aner ikke hvor den all energien kom fra, men jeg skal love dere at jeg utnytta den så godt jeg kunne:) I går ble det en treningsøkt på ELIXIA siden Gold’s i Åre ikke åpnet før senere på dagen, og jeg knalla like gjerne til med 10’ere på 90 kg på de to siste settene i strakmark. Det er den siste øvelsen på den økta og jeg gruer meg alltid litt til den for den er jo så tuuung, og nå var det i tillegg to uker siden sist jeg kjørte den fordi det lugga litt i ryggen sist søndag… Så jeg er kjempefornøyd:)

Denne uka blir ikke så veldig annerledes, jeg har kommet inn i et bra spor som fungerer veldig fint akkurat nå. Regner med det blir en eller to runder poseringstrening i tillegg, på fredag og/eller lørdag. Håper på begge dager:)

Startet i alle fall uka med en god runde intervaller på mølla før Pilates-timen min. Godt å være ferdig med treninga så tidlig:) Da blir det litt lengre restitusjon før styrketreninga etter jobb i morgen, og den gleder jeg meg til. Skal bare jobbe noen timer først… Hadde tenkt å legge ut litt fra fantastiske Åre nå i kveld, men det får vente til i morgen. Jeg skal være på jobb kl 6 for å kjøre en PT-time, så jeg skal finne senga så snart det lar seg gjøre!

Ha en fortsatt fin kveld! Kanskje du også skal lage deg en treningsplan for uka, hvis du ikke allerede har gjort det?

5 thoughts on “Ny uke, nye treningsmuligheter!

  1. Hei.
    Syns du har så fin blogg!
    Du har nok skrevet om det tidligere, men jeg lurte på om du kunne fortelle litt mer om hvordan du legger opp styrketrenings-splitten din?

Legg igjen en kommentar

