Fisk i form

I dag gledet jeg meg veldig til å komme hjem etter trening, for før jeg dro gjorde jeg klar en form med fisk som bare var å putte i ovnen mens jeg tok en dusj. Veldig enkelt og med mye smak!

Jeg la skivet gulrot, stjerneløk og gul paprika i en ildfast form, og krydret med salt og pepper. Over la jeg biter av sei og hvitløk i skiver, og krydret godt med karri, tørkede chiliflak og cayennepepper. Jeg liker jo maten litt sterk, om du ikke har fått med deg det:)

 

Så helte jeg litt hakket tomat over, og spedde med litt vann. «Brødraspet» over er pofiber som fås kjøpt på helsekosten. Det ble vel omtrent 3 kalorier ekstra, hehe:)

Inn i ovnen på ca 200° til mesteparten av vannet har fordampet og gulrøttene er myke. Jeg var sulten og gadd ikke vente så lenge, men det gjorde ingenting!

Styrkeøkta i dag ble nok en god en. Har hatt medgang så lenge nå at jeg nesten går rundt å venter på en smell… Litt spent på formsjekken i morgen da, om det har skjedd noe på den fronten den siste uka. Jeg har ikke veid meg eller målt meg så jeg har ikke den fjerneste anelse. Nå er det faktisk snart bare 10 uker igjen til første konkurranse, så det er vel egentlig ikke tid til at det ikke går framover… Selv om energien har vært bra i det siste, så kjenner jeg at fettprosenten er på vei ned. Jeg kjenner igjen følelsen fra før jul… Det er litt som å bli spist opp innenfra, hvis jeg skal prøve å beskrive det. Det merkes godt på knærne spesielt, for de har begynt å knake litt igjen. Det gjør ikke vondt, men lyden er litt ubehagelig… MEN, forskjellen er at jeg ikke føler meg så tynn. Foglarna vet, men jeg innbiller meg at jeg har klart å bygge litt siden da. Det var jo mye mat å bygge på i jula, så helt umulig er det vel ikke? Hvis ikke så er det vel bare ribbefett da, som må bort…

I morgen er det fredag! Jobb eller ikke – det er snart helg:)

Legg igjen en kommentar

