Bak skyene er himmelen alltid blå:)

Hvis du er på bunnen, så kan det bare gå en vei – OPPOVER! Med mindre du velger å forbli der nede… I dag tidlig hadde jeg nesten litt lyst til det, det var ikke noe motivasjon til noe som helst å spore en plass! Heldigvis hadde jeg en treningsavtale allerede kl 09:15, så da var det bare å få på seg treningsklærne, lade opp med en redbull og race avgårde til Teglgården.

Som sist lørdag var det SFP som gjaldt, 30 sek full peis med 30 sek pause på romaskina i til sammen 10 minutter, før 5 min total relax og 30 min på mølla sto for tur. Jeg skal ikke si at denne økta hadde så voldsomt stor wow-faktor, men jeg fullførte etter planen og må si jeg er fornøyd med det. Holder nok en del vann nå, for på slutten av økta hovnet fingrene mine opp helt sinnssykt! Selv om jeg var sliten og lei gjennomførte jeg skuldertreningen min også! 4 dager på rad med rehab-trening må være ny personlig rekord for meg, for som regel så pleier jeg å «glemme» sånne ting. Stolt av meg selv ja!

They tried to make me go to rehab but I said ‘no, no, no’
Yes I’ve been black but when I come back you’ll know know know
I ain’t got the time and if my daddy thinks I’m fine
He’s tried to make me go to rehab but I won’t go go go…

Etter økta ble jeg med Far på en liten runde. Først skysset vi avgårde lillebror som reiser til Nederland for å løpe i morgen før han skal videre til Kenya. Vurderte å tømme kofferten hans og legge meg selv oppi… Så dro vi på City Lade, og jeg tok en runde på H&M og Vero Moda for å shoppe litt. City Lade er ikke noe motemekka akkurat, men jeg tenkte litt shopping ville hjelpe på humøret! Prøvde noen plagg på H&M, men ble bare sur fordi jeg ikke føler meg så bra pga de manglende resultatene og et ganske pløsete utseende. Og så møtte jeg tilfeldigvis på Siv som ga meg en liten pep. Rart hvordan humøret kan bli så mye bedre av noen gode ord på en ellers dårlig dag. Tusen takk fantastiske du!

Så da gikk jeg innom VM igjen… Der jeg først ikke hadde sett noe som helst jeg hadde lyst på… Plutselig var det masse fint i butikken, og jeg endte opp med tre nye topper og to nye bukser! Vel hjemme fikk jeg snakket litt med Gunnar om ny diett. Det blir bare kalorikutt denne gangen også, for å ha høy- og lavdager som en reserveplan. Ikke de helt store endringene, men jeg har fått inn eggehviter som jeg kan bruke som jeg vil. Hallo kreativitet 😀 Da blir det trivsel for meg i morgen også, når vi skal hjem og feire Morsdag. Jeg gjentar bare suksessen fra Farsdagen, men denne gangen skal jeg ha hele kaken for meg selv!

Nå skal jeg sette kursen mot ELIXIA og poseringstrening med Siv, men først skal jeg en tur innom MySun som er så snille og sponser oss med solarium fram mot konkurransen! I kveld blir det nok sofaen med en bolle FunLight-gele enten hjemme eller hos en venninne godt akkompagnert av GP-finale. Så får vi se hva «vi» velger å stemme frem mot den internasjonale finalen denne gangen…

En ganske kjip start på dagen viste seg jo da å bli ganske så bra! Smilet sitter litt løsere nå enn det gjorde i dag tidlig i alle fall:)

God lørdagskveld ønskes dere♥

Legg igjen en kommentar

