Ny dag, ny motivasjon og en million muligheter!

For en herlig start på søndagen. Jeg sov til jeg våknet av meg selv, uthvilt og om ikke så superfresh så i alle fall i god form! Jeg hater egentlig å innrømme det, men siden jeg ikke puttet i meg noe ekstra mat i går så er dette den beste søndagen på lenge… Satser på en knakende god treningsøkt etterpå! Fredag kjøpte jeg ny BCAA, så nå er det candytime før og etter trening framover:) Små gleder da vet dere… Du kan bestille produktet her.

 BCAA SHOTS 5000 PRO er et kosttilskudd som inneholder hele 2500 mg av forgrenede aminosyrer i en og samme tablett. Dette er gjort mulig takket være ny teknologi for produksjon av tyggetabletter, som Nanox har utviklet sammen med selskapet Fetter. Produktet inneholder også 1 mg vitamin B6 per tablett. Nanox bruker kun aminosyrer i fri form av høyeste kvalitet i sin produksjon(produsert på Ajinomoto) som er den letteste absorberbare formen for enkeltstående aminosyrer.

I går kveld hadde jeg og Siv en runde med poseringstrening. Jeg river nesten av meg håret, jo mer jeg trener jo mer finner jeg ut at jeg ikke kan! Men, det er jo 9 uker igjen til første konkurranse, så jeg tror det skal falle på plass til da. Siv ser ganske smashing ut nå, så i går var liksom ikke helt den store dagen å trippe rundt i bikini ved siden av henne… Men men, jeg legger ut noen bilder likevel, selv om jeg føler at formen er craaap…
    

I dag er det morsdag, og jeg har bakt kake. Til meg… Kreativiteten når ingen grenser, og denne gangen er det en Troika-kake som skal fortæres i sin helhet. Den smaker nok langt fra Troika, men jeg synes ideen var veldig god, så jeg håper bare det smaker godt! Jeg skal vise dere senere, men det er i alle fall marengsbunn med mandelessens (dere vet, sånn som man lager marsipan av…), sjokoladetrøffelmousse med mager kesam, og gelelokk mer jordbær. Omtrent som Troika, hehe:)

Jeg synes ikke så veldig synd på de andre da, Torunn har bakt en sjokoladekake fra Passion For Baking som lukter helt overjordisk godt. Den kokeboka og bloggen for så vidt kan vel fremkalle søtsuget hos de fleste…

Ha en fin søndag, morsdagsfeiring eller ikke! Jeg har gitt klare retningslinjer for middagsporsjonen min, så jeg er spent på hva som ligger å venter på tallerkenen etter endt treningsøkt. Og så gleder jeg meg som sagt til en hel kake – bare til MEG!

4 thoughts on “Ny dag, ny motivasjon og en million muligheter!

  1. Tull på deg Kristine! Du poserer som om du ikke skulle gjort noe annet! Så kommer jeg som er skeiv både her og der! Gleder meg til neste runde sammen med beste Kristine 🙂

Legg igjen en kommentar

