Ukens treningsplan

Ikke så mye nytt her, gitt! Og det er jo ingen grunn til det heller, når treningen fungerer så bra. Det er godt å ha bare 3 styrkeøkter i uka, for jeg føler fortsatt at kroppen rekker å hente seg greit inn i mellom øktene. Til gjengjeld er de ganske lange, med mange sett på hver øvelse, men jeg sørger for å ha god nok tid så jeg kan kose meg på trening (i alle fall i pausene mellom settene, hehe).

I kveld skal jeg være vikar på Cardio Step Intervall. Skal uansett hjelpe til i resepsjonen i kveld, så det blir en lang arbeidsdag. Skulle egentlig være vikar på kveldens pilates, men så byttet vi litt om på sånn at jeg tar step i stedet. Jeg legger ikke skjul på at jeg gjør dette byttet for å få litt ekstra cardio – vanligvis kjører jeg jo en eller annen kondisøkt på mandager men det ville det ikke blitt tid til i dag!

Ha en superduper treningsuke!

Live well
Laugh often
Love much
&
LIFT HEAVY WEIGHTS! 

1 tanke på “Ukens treningsplan

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s