Jeg tror jeg er forelsket…

Dere fikk med dere at jeg skulle hente sko på posten i dag? På grunn av det forrige kjøpet som var en katastrofal bombestilling tok jeg ingen gleder på forskudd denne gangen. Jeg ble veldig glad da jeg åpnet pakken, for det luktet nye sko gjennom skoesken! Og oppi der lå det et par veldig, veldig fine sko! Jeg tror øynene mine ble bittelitt større. Jeg gadd ikke vente på å komme hjem før jeg prøvde de, så det var av med både sko og sokker så snart jeg var kommet meg inn i bilen. Og de satt perfekt på foten. O’ LYKKE! Det var faktisk ikke før jeg satte lokket på igjen at jeg så hva som sto på eskelokket… De er nok fake herfra og til evigheten da jeg ikke betalte mer enn 459,- kr inkludert fraktog de var ikke akkurat poststemplet i Paris. Hva tror du at du får når du bestiller på aliexpress.com? Men det er en forseggjort kopi da, det var plastfilm under sålen, røde skoposer og til og med et lite sertifikat. Jeg liker ikke å handle fake varer, men jeg kjøpte de kun på grunn av utseende og den lave prisen, det sto ikke nevnt noe merke et eneste sted…

Hvem sa at lykke ikke kan kjøpes for penger? Riktig nok litt kortvarig kanskje, men likevel… Hvilken bikini blir fin til disse skoene da tror dere? Astri (frisøren) har foreslått lilla, og jeg må si jeg liker tanken. Selv har jeg tenkt litt på lyseblå… Har jo bestemt meg for rødt hår, og begge de fargene vil se bra ut til det. Og kommer jeg ikke til finalerunden i konkurransen, så skal jeg nok få brukt dem uansett! Kanskje jeg bare skal finne meg en mann og bruke de i mitt eget bryllup? Eller…

Er jo en viss fare for at det skjærer seg, da jeg mest sannsynlig vil være mer forelsket i skoene… Hm.

11 thoughts on “Jeg tror jeg er forelsket…

  1. Heisann!! 🙂

    Vi skal begynne å ha introtimer for medlemmer på treningssenteret hvor jeg jobber. Disse timene varer i 25 minutter, og vi skal da ha et slags treningsprogram med øvelser som vi skal friste kundene med.. Dette for at de selvsagt skal kjøpe PT timer av oss.. Hvordan ville du lagt opp en slik time? Hvilke øvelser ville du tatt med?? Det bør jo kanskje se litt ekslusivt og «vanskelig» ut, men være enkelt og funksjonelt! 🙂

    • Litt vanskelig å svare på når jeg ikke vet hvor mange det er plass til… Men ville tenkt stasjonstrening med 40 sek arbeid 20 sek hvile, kanskje supersett på hver stasjon, evt som sirkeltrening. Sørg for øvelser som tar i bruk store muskelgrupper (tenk «høyt opp og langt ned») sånn at de får opp pulsen litt også:) Lykke til!

  2. ÅH.. digger skoene, think im in love.. du har ikke lyst til og legge ut en link til hvord du kjøpte skoene da? 🙂

Legg igjen en kommentar

