Grønt er skjønt!

Jeg har en forestilling om at hver årstid har fått tildelt 3 måneder hver, sånn at det skal være rettferdig. Desember, januar og februar er vintermåneder. Mars, april og mai er vårmåneder. Juni, juli og august tilhører sommeren, mens september, oktober og november betyr høst…

You do the math – nå er det vår! Synes ikke det er så lenge siden nyttårsaften jeg… Januar og februar har rast av gårde! Det er 1. mars, det er vår (nesten), og på tide å freshe opp fargen på bloggen:) Grønt er skjønt – håper dere gleder dere over tiden som kommer like mye som meg!

Men, selv om det i mitt hode offisielt er vår, så er det jo ikke akkurat sol og sommer enda… Så hvorfor ikke bli med på konkurransen, hvor du kan vinne en solkode på MySun? Konkurransen går ut denne uka, det er ikke så mange deltakere enda, så vinnersjansene er gode! Bor du ikke i Trondheim? Ikke glem at jeg trekker ut en vinner som får solkremer til en verdi av ca kr 100,-! Lykke til;)

I dag er dagen jeg skal rekke over alt… Jobbe, trene, formsjekk, pakke til helgen, lage mat til helgen (kjører ENKELT denne gangen, og tar med noen tunfiskbokser…), og så har jeg veldig lyst til å gå på den siste hockeykampen i den ordinære serien. Vi får se hva jeg rekker – dere får i alle fall ha en fin dag;)

One thought on “Grønt er skjønt!

Legg igjen en kommentar

