En SKIKKELIG formbildeoppdatering er vel på sin plass?

49 days left… Jeg lastet ned denne telleren i går, og nå lyser den mot meg hver gang jeg ser på telefonen… Så i dag – 49 dager igjen! Og kanskje på tide med en skikkelig formbildeoppdatering?

Innlegg av denne typen var faktisk ikke påtenkt da det første bildet ble tatt. Tipper det var noe sånt som rett-ut-av-senga-og-få-det-unna-så-jeg-kunne-spise-frokost! Og da jeg heller ikke hadde bestemt meg for at jeg skulle stille, så var det vel ikke så nøye med poseringene. Det ser ikke ut som de var så nøye i dag heller – litt skakk her og der men sånn kan det vel være tidlig på morgenen:)

Ganske morsomt å se:) Sykt motiverende for de neste ukene er det i alle fall… Det er helt utrolig hvor mye kosthold og trening gjør. Og det er helt krise hvor mange usymmetriske høyre/venstredetaljer på kroppen min som stadig avsløres. Det er ikke like morsomt…

Nå skal jeg straks i gang med opplading til dagens treningsøkt! Jeg skal trene knebøy igjen har jeg bestemt meg for, men det blir med lettere vekter og mange repetisjoner. Satser på den mest intensive styrkeøkta jeg har hatt hele det siste året, for musklene skal tømmes for glykogen – og de skal saktens fylles opp igjen etterpå!

Det er sol i Trondheim, men ikke akkurat varmt nok til å gå ut av døra i bikinien for å sole seg. Så det blir en tur på MySun før trening. Du kan også vinne soltid vet du, konkurransen går ut i morgen og du finner den ved å trykke HER!

9 thoughts on “En SKIKKELIG formbildeoppdatering er vel på sin plass?

Legg igjen en kommentar

