La oss spille Joker!

Need. Need. Opp. Need. Need.

Da er det tid for endringer på dietten. Nå skal jeg spare inn noen kalorier i 2 dager, og legge de til på dag 3. Så nå har jeg sittet og plottet inn i matvareguiden, og håper jeg har kommet fram til et OK resultat – det vil vise seg når Håvard har tatt en titt! Det betyr to dager uten havregrøt til frokost… Men jeg har da fått inn en STOR mengde grønnsaker, og hvis jeg kan lage meg en eggehviteomelett med masse grønnsaker så er det en fullgod erstatning! Jeg må si jeg er veldig spent på hvordan det går å ligge så (i mitt hode) sinnssykt lavt på energiinntaket, men vet dere hva… Så lenge det gir resultater – så gjør jeg hva som helst!

Vi hadde formsjekk og en liten runde poseringstrening i dag. Og det gikk faktisk ganske bra! Og jeg er så glad:) For dagen i dag har vært skikkelig dritt… Å gå en time i går morges, for så å ha 3 gruppetimer på kvelden… Det håper jeg at jeg ikke trenger å gjøre igjen – spesielt ikke på en av de «lave» dagene. Det føltes ikke spesielt bra kan du si! Og det hang igjen i dag, jeg har bare følt meg tynn og svak og i elendig form.

Men så snur de dårlige følelsene. Jeg var hos naprapaten igjen i dag, og det har blitt mye bedre. Faktisk så bra at jeg ikke ble satt opp på noen ny time, jeg skal bare fortsette med noen av øvelsene mine. Kjempebra! Så kom jeg meg hjem og fikk spist litt middag – svinekjøtt stekt sammen med sjampinjong, paprika, stangselleri, squash og piffikrydder. Utrolig smakfullt og godt – jeg tror nok det skal gjentas i morgen:)

Deretter var det som sagt formsjekk og poseringstrening. Poseringene sitter visst ganske bra nå, og formen hadde også kommet seg siden sist torsdag. Da går det riktig vei jo! Skikkelig spent på hvordan det blir den neste uka, nå som jeg skal eksperimentere litt med dietten. Og med alt dette innabords, så ble da ikke kveldens styrkeøkt så aller verst! Knebøy, brystpress, nedtrekk, sidehev, tricepspress og facepull var det jeg fikk kjørt gjennom i dag. Jeg merker jo at de «woohoo»-øktene ikke forekommer like ofte lenger, men det er vel heller ikke å vente. Nå blir det mest vedlikehold, og så er det viktig for meg at jeg klarer å kose meg litt på trening også. Velge øvelser som jeg har lyst til å gjøre – da blir intensiteten så mye bedre også!

Nå er det straks senga, og en goood natts søvn før en dag med lavere energiinntak og DOBBELT SÅ MYE grønnsaker venter. Hohooo, happyface! I tillegg til større mengde mat, så gjelder det bare å fokusere på fine ting som venter i nær fremtid… Ny hårklipp i morgen, extentions om 2 uker, bikini om 3 uker, påske om 4 uker, og første konkurranse om 5! Og om 6 uker, da er det Oslo GP og en skikkelig fest med verdens vakreste venninner♥ Mye å se fram til – I LIKE!

2 thoughts on “La oss spille Joker!

  1. Hang in there snupp, du er FLINK!!:) Gleder meg enormt til Oslo, det blir knall:) Og by the way, går til jobb hver dag så du er hjertelig velkommen til å joine meg ett stykke på veien også altså!:) Love you lots ❤

Legg igjen en kommentar

